شهردار حمیدیا گفت: به مناسبت روز جهانی کودک مسابقه استانی نقاشی و عکاسی "پارک ناجی، نگین سبز شهر حمیدیا" برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، امیر شاکری، شهردار حمیدیا گفت: به مناسبت ۱۶ مهرماه، روز جهانی کودک مسابقه استانی نقاشی و عکاسی "بوستان ناجی، نگین سبز شهر حمیدیا" ویژه رده سنی ۶ تا ۱۸ سال برگزار می‌شود.

او افزود: هدف از برگزاری این مسابقه ایجاد نشاط و سرگرمی بین کودکان و نوجوانان در ایام کرونا و معرفی پارک ناجی شهر حمیدیا به عنوان یکی از نماد‌ها و محل‌های تاریخی و گردشگری استان یزد است.

شاکری ادامه داد: علاقمندان به شرکت در این مسابقه تا ۳۰ مهرماه فرصت دارند تا تصویری از نقاشی یا عکاسی خود از مجموعه تاریخی و گردشگری پارک ناجی را به سه روش به پست الکترونیک به نشانی info@hamidia، پیج اینستاگرام shahrari_hamidia و یا شماره واتساپ ۰۹۹۱۳۲۳۶۶۲۰، به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.

شهردار حمیدیا با بیان اینکه هنگام ارسال آثار نام و نام خانوادگی، سن و شماره تماس شرکت کننده باید قید شود، اظهارداشت: در هر دو بخش مسابقه برای نفرات اول دوچرخه، نفرات دوم تبلت و به نفرات سوم ده میلیون ریال وجه نقد اهدا خواهد شد، همچنین به قید قرعه به ۱۰ نفر از شرکت کنندگان نیز کارت هدیه دو میلیون ریالی اعطا می‌شود.

بوستان ناجی از زمره باغ‌های یزد در دوره قاجار است که در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است. این بوستان در بلوار شهید دشتی شهر حمیدیا واقع شده است.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار