غذاساز یک وسیله کاربردی است که در همه خانه ها لازم است و شما می توانید با آن در زمان و وقت خود صرفه جویی کنید.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، آشپزی یک هنر است و اکثر ما به دنبال این هستیم تا با راهی آسان بتوانیم هنرنمایی خود را در آشپزی نشان دهیم. یکی از راه های ساده که به شما کمک می کند، استفاده از لوازم خانگی مناسبی مانند غذاساز است. غذاساز یک وسیله کاربردی است که در همه خانه ها لازم است و شما می توانید با آن در زمان و وقت خود صرفه جویی کنید. در واقع غذاساز بهترین همراه شما در آشپزی است.

غذاساز مناسب برای هر سلیقه

خوبی غذاساز این است که هر فردی با هر سلیقه ای می تواند از آن استفاده کند و برای آن ها کاربرد دارد. از غذاساز برای تهیه سالاد،سوپ،لواشک،کوکو،کوفته،خمیر کیک،سبزی خرد کردن،چرخ کردن گوشت ،تهیه مربا استفاده کرد.این همه کار با یک وسیله! اگر به دنبال یک غذاساز خوب هستید غذاساز فیلیپس  می تواند یک گزینه خیلی مناسب برای شما باشد. در پاراگراف زیر به آن می پردازیم که چرا این برند پرطرفدار است.این وسیله برای زمان هایی که شما مهمان دارید نعمت بزرگی است .با استفاده از این غذاساز زمان کمتری را در آشپزخانه صرف کنید و زمان بیشتری را صرف در کنار خانواده بودن کنید.به دلیل اینکه گاهی آنقدر زمان برای درست کردن غذا می گذارید که بعدش خسته هستید و نمی توانید از غذا خوردن در کنار عزیزانتان لذت ببرید.

بهترین غذاساز موجود در بازار

 

کاربرد غذاساز در آشپزخانه

لوازم خانگی فیلیپس یکی از معتبرترین برندهای با کیفیت در زمینه لوازم خانگی است .غذاساز فیلیپس دارای ویژگی های بسیار زیادی است که آن را از سایر برندها متمایز کرده است و باعث شده بسیار پرطرفدار باشد. غذاساز فیلیپس دارای بخشهای مختلفی از جمله خرد کردن،آسیاب کن و مخلوط کن است. مهمترین ویژگی آن که باعث شده احتمال هر خطری را دور کند این است که لوازم آن تا به درستی بر روی هم قرار نگیرند دستکاه شروع به کار نمی کند. همچنین غذاساز های این برند دارای تیغه های استیل ضد زنگ هستند که  با این تیغه ها می توان هر چیزی را بسیار ریز کرد و قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند.  

کاربردهای متفاوت غذاساز

 

غذاسازها چندکاره هستند و آن هم به دلیل ابزارهای زیادی که دارند می توان از آنها استفاده های بسیار زیادی کرد. بهتراست برای این که بیشتر با کاربرد آن آشنا شوید با هم به سراغ یک غذای خیلی خوشمزه برویم که مطمئنم بیشتر افراد به آن علاقه مند هستند ولی درست کردن آن بسیار وقت گیر است. این غذای ساده کوکو  است و ما وقت زیادی را صرف آن می کنیم تا پیاز و سیب زمینی را رنده کنیم و مطمئنم این کار برای همه بسیار عذاب آور است.حالا غذاساز چه کمکی می تونه به شما بکنه!با غذاساز فقط کافیه شما مواد را شسته و پوست بگیرید و داخل آن بریزید تا مایع کوکوی شما به راحتی آماده شودو این کار در عرض چند دقیقه برای شما انجام می شود.  حالا نکته دیگر که بسیار شما را شگفت زده می کند امکان تهیه شیرینی با غذاساز است. شما خیلی ساده می توانید خمیر کیک را با آن تهیه کنید و یک کیک حرفه ای درست کنید.

چه تفاوتی بین مخلوط کن و غذاساز وجود دارد ؟

غذاساز و مخلوط کن بسیار باهم متفاوت هستند. مخلوط کن نمی تواند میوه ها یا موادی که سفت هستند را خرد کند. غذاساز به دلیل اینکه دارای تیغه های مختلف برای کاربردهای متفاوت است از آن برای موارد بسیاری می توان استفاده کرد ولی مخلوط کن فقط یک تیغه دارد و کاربرد آن بسیار محدود است. از مخلوط کن ها بیشتر برای تهیه نوشیدنی ها استفاده می شود ولی از غذا ساز ها علاوه بر نوشیدنی ها برای تهیه غذا و انواع شیرینی نیز استفاده می شود.  باید به این نکته توجه داشت که در مخلوط کن نمی توان از غذاهای خشک شده استفاده کرد و به همین دلیل هر چیزی را در مخلوط کن نمی توان ریخت.

انتهای پیام/ 

برچسب ها: غذاساز ، لوازم خانگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار