جلسه سران قوا که قرار بود روز سه‌شنبه این هفته برگزار شود در دقیقه ۹۰ لغو شد.

جلسه سران قوا را بالاخره کدام «رئیس» لغو کرد؟به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم اسدی بیدمشکی؛ روز گذشته ۱۵ مهر ماه جلسه سران قوا لغو شد؛ این بار محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی میزبان دو رئیس قوه دیگر بود. شبِ برگزاری نشست، رسانه‌ها از لغو آن به دلیل احتمال ابتلای رئیس جمهور به کرونا خبر دادند. این اتفاق در حالی رخ داد که همان روز قالیباف، رئیس قوه مقننه برای دیدار با کادر درمانی و بیماران کرونایی تحت عنوان نظارت میدانی، به بیمارستان امام خمینی(ره) تهران رفته بود.

پیش‌تر حجت‌الاسلام روحانی در رخدادهای دیگری مانند دو جلسه رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت به دلیل آنچه ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرده بود، حضور نیافت و اعتراض نمایندگان را در برداشت تا جایی که برخی از آنها اظهار کردند که رئیس جمهور به مجلس بی احترامی کرده است. به علاوه بخشی از افکار عمومی به حضور نیافتن رئیس جمهور در برنامه‌های مختلف به دلیل شیوع کووید-۱۹، واکنش نشان دادند و خواستار حضور او در کنار دیگر رؤسای قوا یا مردمی شدند که در این روزها برای رفع مشکلات کشور و نیازهای روزمره خود سلامتیشان را به خطر می‌اندازند.

دو راهی حضور میدانی یا مراقبت بهداشتی؛ جای ستاد مقابله با کرونا در اجرای برنامه‌های سران قوا کجاست؟

چرا ستاد ملی مقابله با کرونا  محدودیت‌ها را فقط برای رئیس جمهور در نظر می‌گیرد؟

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گویی به انتقاد از رئیس جمهور پرداخت. او در جلسات رأی اعتماد به دو وزیر پیشنهادی صمت با اعتراض به نبود رئیس جمهور، حتی برگزاری رأی اعتماد را به دلیل سکوت آیین نامه در مورد نبود رئیس دولت غیر قانونی توصیف کرده بود. عضو هیئت رئیسه مجلس بیان کرد که «رئیس جمهور این جلسه را به علت ملاقات رئیس مجلس با بیماران کرونایی لغو کرده است و نباید این اقدام را انجام می‌داد.»

او افزود: رئیس جمهور هفت ماه است در قرنطینه به سر می‌برد و باید هر چه سریع‌تر با خروج از قرنطینه، به فکر حل مشکلات مردم باشد.

حجت‌الاسلام سلیمی گفت که «چرا ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت‌های کرونایی را فقط برای رئیس جمهور در نظر می‌گیرد و این محدودیت‌ها شامل رؤسای مجلس و قوه قضائیه نمی‌شود؟ مگر فقط رئیس‌جمهور باید در قرنطینه باشد؟»

وزیر بهداشت گفت احتمال انتقال بیماری وجود دارد

یا قوی‌تر شدن گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای، علی ربیعی سخنگوی دولت در نیمه مهر ماه بیان کرد که «طبق اطلاعی که دارم، پیشنهاد جلسه را خود آقای رئیس‌جمهور دادند و زمان آن را هم مشخص کردند. زمانی که رئیس محترم مجلس به بیمارستان تشریف بردند، از وزیر محترم بهداشت سؤال شد که این بازدید در کدام بخش‌ها و تا چه اندازه بوده است، پاسخ دادند این بازدید در بخش‌های مبتلایان، حتی در بخش‌هایی که افراد خیلی بدحال هم بستری هستند، صورت گرفته است. ممکن است فرد خودش نگیرد، ولی امکان انتقال آن وجود دارد.»

ربیعی در ادامه گفته‌هایش «سرکشی به مراکز درمانی را امر نکویی دانست» اما تصریح کرد که «امر نکو باید در شرایطی باشد که اگر بازدید هم صورت گرفته است، بنابر نظر وزارت بهداشت در زمان خاص باشد و بعد از زمانی که اطمینان از عدم انتقال حاصل شد، جلسه سران قوا برگزار شود.»

برگزار نشدن جلسه از مجلس اطلاع داده شده بود

امروز هم محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهور در حاشیه نشست هیئت دولت درباره لغو جلسه توضیح داد. او تأکید که «اولین باری نیست که این‌گونه جلسات به دلیل ایجاد مشکل برای یکی از رؤسای قوا، آن هم با هماهنگی به تأخیر افتاده است. در گذشته هم چنین اتفاقی صورت گرفته، اما خبری مطرح نشده بود. نمی‌دانم چرا برای یک جلسه حالا به هر دلیلی برگزار نشده و البته بر اساس ابلاغ یک دستورالعمل بوده، چنین اتفاقی افتاده است، اما ابتدا از طرف خود مجلس اطلاع رسانی شد.»

از گفته‌های واعظی می‌توان برداشت کرد که برگزار نشدن این جلسه ابتدا از طرف خود مجلس اطلاع رسانی شده بود. از سویی دیگر علیرضا شریفی، مدیرکل فرهنگی و روابط عمومی به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان خبر داده بود که دلیل لغو جلسه در خبرگزاری خانه ملت اطلاع داده خواهد شد، اما تاکنون این اتفاق نیفتاده است.

توییتر، محل جلسه «همکاران» سران قوا

البته در توییتر، محمدسعید احدیان دستیار سیاسی و رسانه‌ای رئیس مجلس شورای اسلامی به اظهارنظرهای مشاور رسانه‌ای رئیس جمهور درباره این اتفاق پاسخ داده و فضای مجازی به صحنه‌ای برای رقابت‌ها و پاسخگویی‌های مسئولان تبدیل شده است.

می‌گوید من نمی‌ترسم می‌خواهم زیر سقف باشم، سقف می‌آید روی سرت

حجت الاسلام روحانی، رئیس جمهور امروز در نشست هیئت دولت بیان کرد «در تمام مواردی که در طول این مدت شک کردم، خودم از ستاد ملی کرونا سوال کردم. گفتم که این کار را بکنم یا نکنم. این جلسه را بگذارم یا نگذارم. این اجتماع را انجام بدهم، این سمینار باشد، یا نباشد، هر چه آنها دستور دادند، عمل کردم. این وظیفه دینی و شرعی ماست و همه باید عمل کنیم. کسی نمی‌تواند وسط مسیل بایستد و صدای سیل را هم بشنود و بگوید تو می‌ترسی وسط رودخانه بایستی، خب آب می‌آید و او را می‌برد. زلزله تکان می‌دهد، می‌گوید می‌ترسی زیر سقف باشی، خب برو بیرون؛ می‌گوید من نمی‌ترسم می‌خواهم زیر سقف باشم. خب باش. سقف می‌آید روی سرت.»

این گفته‌ها می‌تواند در پاسخ به منتقدانی باشد که می‌گویند رئیس جمهور برای حل مشکلات در برنامه‌ها و مراسم‌ به صورت حضوری شرکت نمی‌کند، اما قالیباف، رئیس مجلس و حجت الاسلام رئیسی، رئیس قوه قضائیه با حضور در میان مردم یا در نهادهای مختلف به رفع معضلات می‌پردازند.

دو راهی حضور میدانی یا مراقبت بهداشتی؛ جای ستاد مقابله با کرونا در اجرای برنامه‌های سران قوا کجاست؟

اکنون توپ در زمین کدام یک از دستگاه‌هاست؟

در روزهای پایانی مجلس دهم به دستور ستاد ملی مقابله با کرونا، نمایندگان با فاصله از یکدیگر و ملزم به رعایت بهداشت در صحن علنی حاضر شدند. اما مجلس یازدهم در روزهای نخست آغاز به کارش، رعایت شیوه‌نامه‌ها را ادامه داد اما دیگر نشانه‌ای جز استفاده از ماسک، دیده نشد و اکنون، بیش از سی نماینده پارلمان کرونایی شده‌اند. این اظهارنظرهای مسئولان مختلف، پرسشی را به وجود آورده است که آیا قوای سه‌گانه نظر ستاد ملی مقابله با کرونا را در اجرای برنامه‌هایشان اعمال می‌کنند؟ اکنون توپ در زمین کدام یک از دستگاه‌هاست؟

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۶۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۳ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
جالبه دولت روحانی از هیچ نظری قابل دفاع نیست با این وضعیتی که برای مردم و کشور به وجود آورده حتی خود حامیانشون هم الان پشیمونن اما شما میاین کارهاش رو ماله کشی می کنین و تقصیر ها رو گردن مجلس می اندازین؟ واقعا جالبه! نکنه انتظار دارین مجلس هم همه چی رو تعطیل کنه مثه روحانی تا مملکت دیگه کللللا بخوابه رو زمین؟ واقعا که...
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۸:۱۴ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
لعنت به این زندگی کوفتی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۱ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
آقای رئیس جمهوری که از کرونا می ترسی
منِ پرستار هشت ماهه با کروناییا زندگی میکنم
چه کاری برا من انجام دادی
حق کرونا دادی که همش رفت برا بالاییا
یک میلیارد کمک رهبری گم شد
فوق العاده ی ویژه هیات علمی حکمش زده شد ولی برا منِ پرستار نه
هر روز میان دروغ تو بوق وکرنا میکنین که میخواهیم فوق العاده ویژه بدهیم ولی همش دروغ الکیه
شش ماهه اضافه کارم عقب افتاده
حق لباس ندادین
از نمکی نوبخت گله ای نیست وقتی رئیسشون شما باشی که حاضر نیستی تو جلسه شرکت کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۵ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
ایران رئیس جمهور نداره
اگه بگیره و از دنیا بره هم وضع از این بدتر نمیشه
مردم دارن با فقر دست و پنجه میزنن این آقا حاضر نیست یه جلسه بیاره برا رفع مشکلات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۴ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
ایران فقط یه آقا داره اونم جای رئیس جمهور بخوبی میتونه کشور را اداره کنه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۱ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
اگه همه تا تین حد عاقل بودند الان تمام مردم از گشنگی مرده بودند
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۰:۰۰ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
بنظرم تو این کشور رییس جمهور کاره ای نیست فقط مجریه این کشور همه تصمیم گیرنده ان اگه همه به حرف یکی گوش میدادن و عمل میکردن مشکلات حل میشد همش رییس جمهور که نشد استانداران پ چکارن پولهایی که به استاندارن میرسه برای اباد کردن اون شهر کجا صرف میشه چقدر اشتغال زایی میشه کجای شهر اباد میشه همه امکانات رفته برا تهران تهران کردید لاکچری بقیه استان ها و شهر ها یه بیابون خشکه هستن ساختمان های اسمان خراش پایتخت بقیه شهر ها ساختمان معمولی پایتخت بهترین ماشینها بقیه شهر ها هنوز پیکان عهده بوق نابرابری زیاده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۶ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
تهران فقط بالای شهرش لاکچری هست اونم خونه هاش نه تو شهر!
مشکل اینه که کار دست کاردان نیست! به اسم دین یه عده شدن سیاست مدار!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۷ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
خیلی جالبه تاچندمدت پیش همدیگررامتهم به فساد واختلاس می کردندوحالا سه نفری جلسه می گیرند.!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۴ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
خدا بده برکت فضای مجازی رو ، عین مد لباس که یهو میاد تو جامعه این حرف هم یهو تو جامعه رواج پیدا کرده
Iran (Islamic Republic of)
Mohammad
۰۹:۴۰ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
حالا فرض کنیم آقای رییس جمهور کرونا بگیره...
مگه بود ونبودش اثری داره تومملکت
کلا هرکی راه خودش روداره میره
لعنت به کاخ سفید......
Iran (Islamic Republic of)
ایراندوست
۰۹:۲۸ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
آمریکا حدود سه برابر ایرا ن جمعیت دارد ولی میزان تلفات در آمریکای پیشرفته بر اثر کرونا ده برابر ایران است .
دیشب مناظره نود دقیقه ائی بین دستیاران کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد. حال چگونه است که در ایران جلسه مهم سران سه قوه لغو میشود ؟
Iran (Islamic Republic of)
ایراندوست
۰۹:۲۸ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
آمریکا حدود سه برابر ایرا ن جمعیت دارد ولی میزان تلفات در آمریکای پیشرفته بر اثر کرونا ده برابر ایران است .
دیشب مناظره نود دقیقه ائی بین دستیاران کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد. حال چگونه است که در ایران جلسه مهم سران سه قوه لغو میشود ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۴ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
شهدا هم می دانستند که این راه آخرش مرگ هست ولی برای حل مشکلات مردم و دفاع از این خاک ایستادن. چطور بود انها هم در خانه می ماندن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
مگه بعضی ها نماندن؟
یادتان نمیاد کارمندها و دانشجوها را به اجبار دولت میفرستاد جبهه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۴ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
وقتی دشمن به خاکت حمله کرد مقابله و احقاق حق بی عقلیست باید انجمن عقلا تشکیل داد! وقتی دشمن تحریمت کرد و اقتصادت را تهدید به فروپاشی کرد ایستادگی و تکیه بر توان داخلی بی عقلیست باید زبان دنیا را بلد بود و با شیطان مذاکره کرد!! رها که نمیفرمایی شیخ ! لااقل حیا کن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۵ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
قالیباف آمد بیمارستان تا در آن جلسه روحانی را ضربه فنی کند در صورتیکه با وجود
تحریمها و بیماری کرونا هر کدام از دو نفر دیگر هم که رییس جمهور بودند فرقی
نمی کرد این مسایل بود چون تصمیم گیرنده اصلی آنها نیستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۷ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
متاسفم که هنوز افراد ساده ای مثل شما هستن که ابن حرفارو باور میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۹ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
ترامپ میزنه زیر میز مذاکره بعد تقصیر ماست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۴ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
حالابگیدمن که ازشهرستان بایدبیام تهران مصاحبه نمی شداین مصاحبه بشه مراکزاستان ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۱ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
اگر هیچکدام قبول نمیکنند کنسل کردند قرعه کشی کنید مثل زدن هواپیما یکی خواب بود مثل گرانی بنزین ووووووووو
United States of America
ناشناس
۰۶:۲۱ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
بشه و نشه چه سودی داره
Iran (Islamic Republic of)
بهنام
۰۶:۱۵ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
سلام،اقای رئیس جمهور...من کادر درمانم....چطوره من هم برم کنار رودخانه بایستمکه سیل منو نبره...و یا کناری بابستم که سقف نریزه رو سر من....میگی وظیفته؟..بله..درسته...وظیفمه...فقط یه سوال...این وسط شماوظیفه داری کارانه من رو ۹ ماه عقب بندازی؟..اون هم هیچ...حداقل گرونی رو کنترل کن...یا لااقل بیا جواب صاحب خونه منو بده...اصلا یک کار...خودت بیا بگو وظیفت چیه...هر چی هم گفتی قبول...فقط انجامش بده...
Iran (Islamic Republic of)
نا شناس
۰۹:۲۳ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
الان با اومدن قالیباف تمام مشکلات تو حل شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۰ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
ما همگی شرمنده کادر درمان هستیم!
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۰:۳۷ ۱۸ مهر ۱۳۹۹
یعنی هنوز هم بعد از هفت سال متوجه فرق مدیرت جهادی وغیر جهادی را نشدید که می فرمایید مگر حل شد خدایا رحم کن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۵ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
کسانی که پستی و مسئولیتی دارند باید مرتب همفکری کنند تا مشکلی از رعیت برطرف کننذ نه اینکه دعوای حیدری نعمتی راه بیندازن
Iran (Islamic Republic of)
سهیل
۰۴:۱۲ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
آقای رییس جمهور محترم کافی است برای حضور در اینچنین جلساتی (همانند فرزندان این ملت که با ماسک در نیمه شهریور به مدرسه فرا خوانده شدند) بتواند به نحو صحیح از ماسک خود استفاده نمایند.
Iran (Islamic Republic of)
نرگس سپید
۰۲:۰۴ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
آقو میگم یکی پیگیر بشه ببینه دین راجع به خلف وعده چی گفته...راجع به ...فعلا همین یکی رو پیگیر شید لطفا بقیه اش پیشکش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۱ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
دین خیلی چیزا گفته فقط مشکل اینه که اینا هرچیو که دوست دارن عمل میکنن بهش!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۷ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
مشکل مردم حل شدبرای سران قوا باتلفن گوشی حل میشد
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۰۱:۰۶ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
تو سران سه قوه تنها قالیباف بود دو کار مثبت داشت،1) ابتکار پلیس 110 و2) زمانبندی ساخت بزج میلاد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۹ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
خبرگزاری جناحی باشگاه خبرنگاران جوان...بجای این تیتر بزنید چرت قالی‌باف پروتکل رو رعایت نمی کند !؟
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۰۰:۵۹ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
سلام و وقت بخیر
از توجه شما به اخبار باشگاه خبرنگاران جوان سپاسگزاریم.

در این گزارش بدون هرگونه جناح بندی به موضوع لغو جلسه و با توجه به گفته های خود مسئولان پرداخته شده است. همچنین به چگونگی رعایت پروتکل ها در مجلس یازدهم نیز اشاره شده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۳ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
مخالفم باشگاه جناح بندی واضح بود تو این خبر!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۲ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
شوآف های قالیباف جالب نبود
روحانی که کلا مملکتو رها کرده
Canada
ناشناس
۰۰:۱۹ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
کلا از سه تاشون خوشم نمیاد تا زمانی که کشور از این گروه ها نگیریم ندیم به جوان ها چیزی درست نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۶ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
تو از سه تاشون خوشت نمیاد، من از سه تاشون بیزارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
بایستی در کشور قدرت و مدیریت به مردم و جوانان واگذار گردد توزیع و تقسیم قدرت و مدیریت بین همه مردم مردم در قدرت و مدیریت درحال حاضر فقط حضور دارند باید نقش و کارکرد بیشتری در عرصه اجرایی و نظارتی کشور دادند این هم شد کار هر ۴سال یکبار کاغذ بیندازیم توی صندوق و بریم پی زندگی و گرفتارهامون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۵ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
قبلا امام خمینی میگفت انگلیس از شوروی بدتر و غیره
دقیقا همین حرف در مورد این سه تا صدق میکنه هر سه دارن بازیمون میدن دریغ از یه کار اساسی ! قوه مجریه که هیچ ولی!
قوه قضاییه نمیتونه کاری بکنه؟ قوه مقننه هم نمیتونه کاری بکنه ؟
این چه بنبستیه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۰ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
دست مریزاد به آقای رئیسی و قالیباف .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۶ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
چی کار کردن جز بازی سیاسی؟
الان دلار ارزان شد تا مایحتاج اساسی مردم؟
تفکر لطفا!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۶ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
دوست عزیزی که نوشتید تفکر لطفا !
هدفم از این نظر این بود بگم لااقل بین مردم هستند نه فقط پشت میز !
حالا بد یا خوب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۴ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
خداروشکر که لغو شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۶ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
خدا رحم کرد رئیسی و قالیباف رئیس جمهور نشدند دلار میشد 5 هزار تومان و پراید میشد 50میلیون شانس آوردیم واقعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
دیگر دلاری در کار نبود گوشت و استخوان های همدیگر را می خوردیم دلار و پراید معنی و مفهومی نداشت .....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۷ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
همه میدونن قدرت دارن این دو تا کاری بکنن اما دارن بازی سیاسی میکنن اگر مرد کار بودن تا الان باید یه خودی نشان میدادن دوتا قوه مملکت دستشونه دریغ از یه کار اساسی برای اقتصاد!
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۲۳:۵۲ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
چطور برای برگزاری کنکور که وزیر بهداشت گفت نباشه آقای رئیس جمهور اطاعت نردن و برگزار شد حالا به سلامت خودشون که می رسه نظر وزیر بهداشت مهم می شه ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۱ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
بله درست می گید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۳ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
دم‌قالیباف‌گرم.
Iran (Islamic Republic of)
فتح‌الله
۲۳:۳۳ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
روحانی یک لیبراله
قالیباف هم انقلابی نیس یه مقدار خورده شیشه داره
اما رییسی انقلابی هستش یقین داشته باشید به حرف من
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
تایید و تاکید میکنم نه با روحانی و نه با قالیباف به مقصد نمیرسیم فقط سید بزرگوار
Iran (Islamic Republic of)
محمد مهدی اوسطی
۲۳:۳۰ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
خدا رو شکر مردم یه نفسی میکشن تازه دلار میاد پایین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
جلسه را‌که لغو کرد ؟ همونکه انتظارش میرفت لغو کنه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۱ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
رئیس جمهور هفت ماهه قرنطینه وای به حال مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۵ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
شیخ ما مرتب میگه جنگه ! جنگه! آقا شما فرمایش میکردید من تو جنگ بودم حتما آن وقت مانند حالا رفتار میکردی !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۵ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
همان بهتر که لغو شد اولین با یادتون نرفته چه بلایی سر بنزین آوردن سران قوا....بعد روحانی جمعه خبرنداشت .......
Netherlands
ناشناس
۲۲:۳۹ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
باشگاه خبرنگاران پاسخ منو در همین کامنت بده
چرا سوریه و یمن که بدتر از ایران تحریم و نابود و در حال جنگ هستن ارزش پولشون از ایران بسیار بیشتر هست ؟
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۲:۳۵ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
♻️‏معاون وزیر بهداشت دیروز در ICU بیماران کرونائی شهدای والفجر شیراز بود و امروز در جلسه ستاد کرونا زیر یک سقف با شما ..
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۲:۲۶ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
متاسفم برای این مسولان دولتمردان که به فکر مردم نیستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۷ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
ب عنم نیومد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۷ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
چه فرقی میکنه مردم را بیچاره کردین
Iran (Islamic Republic of)
نوری
۲۱:۵۳ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
یهو به روحانی خط نیفته!!!! خجالت آوره عملا کاری که نمیکند آن دو تا بنده خدا هم میخواهند جهت حفظ آبرویش بروند با هم جلسه بگیرند ناز میکند مبادا مریض بشود!!!!! غافل از اینکه هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۷ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
این اندازه خونسردی جای سواله !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۵ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
قالیباف خودتو به کشتن ندی بخاطر انتخابات۱۴۰۰ ها میخوای به روحانی بگم برو جا اون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۳ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
رفت خرازی گفتم رنگ واسه ریش هام میخوام یارو گفت رنگ( ریش روحانی) میخوای بدم ...... منم گفتم اره و بعد از خرید جنس به صورت نرم و نازک چست و چابک به طرف خونه اومدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۹ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
با سلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۲ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
حالا مگه میخواستند چه تصمیم مهمی بگیرند!؟! مگرغیراز جریمه کردن مردم وگران کردن زندگی مردم، ورهاکردن دزدان واختلاسگران ورشوه بگیران ودلالان گردن کلفت، کاردیگری هم دارند!؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
Sh
۲۱:۲۹ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
تو مجلسو اباد کردی؟ وضع دلار مسکن گرونی .... اباد کردی که حالا رفتی بیمارستان؟؟؟؟
شما اصلا فکر مردم هستین؟؟
فقط خودنمایی و مظلوم نشون دادن خوتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۶ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
از رییس جمهور بپرسید با جناب عزراییل چه میکنه ؟!
با کدام ستاد صلاح و مشورت میکنه؟ !
مایه خجالته کلی آدم تو این مملکت کرونا گرفتن یه عده هم مردن
آدمبه این جان شیرینی نوبره والا
United States of America
ناشناس
۲۱:۰۶ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
آون وقت می خواد برای ما جنگ اقتصادی رو اداره کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
چه‌جنگ‌جنگیم‌میکنه.انگارعامل‌پیروزی‌ماتوجنگ‌بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۰ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
پزشک وپرستاراآدم نیستن؟؟ واسشون چیکارمیکنین که خانواده شون آلوده نشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۰ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
پزشک وپرستاراآدم نیستن؟؟ واسشون چیکارمیکنین که خانواده شون آلوده نشن
Iran (Islamic Republic of)
سید مصطفی
۲۱:۰۰ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
با حفظ تمام پروتکل ها قابل اجرا بود
پس ما پرستار های کرونایی چه باید بگوییم که تو دهن بیماران کرونایی هستیم با حداقل امکانات محافظتی
خدایا کشور مارا به اهلشان بسپار
Iran (Islamic Republic of)
سید مصطفی
۲۰:۵۹ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
با حفظ تمام پروتکل ها قابل اجرا بود
پس ما پرستار های کرونایی چه باید بگوییم که تو دهن بیماران کرونایی هستیم با حداقل امکانات محافظتی
خدایا کشور مارا به اهلشان بسپار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۱ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
رئیس جمهوری که بخواد اینجور سرش رو بکنه زیر لاک یه مشت اراجیف تو این جلساتش بگه ولی در عمل هیچ اتفاق خوبی برا ملت نباشه چه فایده؟هر روز گرونی دزدی به خدا تمام کارایی که میکنن یه روزی باید جوابگوی اعمالشون باشن برادر این دنیا مثل یه فیلتره اگه خوب بودی مثل سردار عزیزمون حاج قاسم یا انثال اون که راحت عبور میکنی وای به حالت اگه...حالا بدزدید بخورید ذخیره کنید اون بالا خدایی هست ناظر به اعمالتون یا حق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۱ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
آخر چرا باید جلسه دو تا خودی یک نخودی بهم بزنه
Iran (Islamic Republic of)
نیلو
۲۲:۲۸ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
یکی حرف دل منو گفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۵ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
حاجیمون هفت ماه مونده براش میخواد حالشو ببره. چیکار به مشکلات مردم داره. نه کار آمریکاست نه چیز دیگه. الکی جو ندید.
اصلا خودش از هفت سال پیش اومده بود حالشو ببره حاال...
Iran (Islamic Republic of)
مهدی کرمان
۲۰:۳۳ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
یه جور میگین جلسه کنسل شد که انگار جلسه های قبلی چه مشکلی از مردم حل کردن، اصلا بود و نبود این جلسه ها چه فایده ای داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۳ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
نارحت اضافه کار هستند گفتند رایگان نرفتند
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۲۰:۲۰ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
خلاصه یکجا باید دمِ خروس بزنه بیرون دیگه،،،،، الان متوجه میشن ملت که مسئولینشون تا چه حدی براشون مایه گزاشتند و میگزارند، خونتون از خونِ ملت رنگین تره!!!!!!؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۷ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
به والله قسم اینا برای مردم ذره ای ارزش قائل نیستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۹ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
باز اقای قالیباف با حرفاش دلگرمیمون میدهد ان شالله عمل هم باشه اقای رییس هم انتظار داریم قیمت خودرو و اجناس را کاهش دهد و از حبابی بودن در بیان و به بورس اهمیت بدن به مسکن ارزانتر اهمیت بدن به شادی جامعه اهمیت بدن و غم کمتر در جامعه باشه و شادی بیشتر و میزان انتخاب انتخاب مردم و جامعه باشد
Iran (Islamic Republic of)
شهرام
۲۱:۱۹ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
چه دلگرمی
اینا همه سرو ته یه کرباسن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۴ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
هیچ کدام اینها در حرف کم نمی اورند در عمل هیچ
Iran (Islamic Republic of)
Alu
۲۰:۱۳ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
اینا همش‌کار آمریکایه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۵ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
نه بابا کولبران به هم زدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۹ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
اگر آقای روحانی شما شرع و خدا باورداشتی حال روز مردم این نبود اون ربیعی هم بشینه فقط حرفهای خودشو گوش کند ببینه چه گفته سخنگوی که حرف بی سرو ته بزنه از این بهتر نمیشه ولی آقای روحانی مردم خوب می فهمند انشالله روزی خواهید فهمید که دست از زمین و آسمان کوتاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۴ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
دم‌شماگرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۷ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
این مجلی اگر شفافیت رو تصویب نکنه یک ریال ن می ار زه !
Netherlands
ناشناس
۱۹:۵۵ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
من نمیدونم چرا این آدم اسیتضاح نمیشه؟ بود یا نبود دولت هیچ فرقی نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۱ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
این نباید استیضاح بشه باید تا اخر باشه و بعدشم پای میز محاکمه بیاد اون روز دیر نیست
خدا با ماست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۶ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
چون برای گردانندگان مفید هست ملت هیچ
Iran (Islamic Republic of)
دولتی پیر و کسل
۱۹:۴۶ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
سوال اینجاست، که آیا هفته دولت که همین دولت تدبیر ، شعار مردم داری و انقلاب میداد ، آیا به مناسبت شهادت یک رئیس جمهور واقعی و به تمام معنا مردمدار نبود؟
آیا جان شهید رجایی و باهنر ارزش نداشت ، که در خط مقدم مبارزه و جهاد در راه کشور وانقلاب به شهادت منجر شد؟
حداقل اسمشان را بد نام نکنید ، که خداوند هم میبیند ، هم میشنود و هم به امور آگاه است.
Iran (Islamic Republic of)
ساسان
۱۹:۴۲ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
آقای رییسی از جاش تکون نمیخوره و به مردم میگه نرید بیرون اینکار نکنید. تا هفت نسلش تامین هستن و مشکل مالی ندارن. مردم پس چکار کنن. بشینن تو خونه و بپوسن از ترس مردن از جاش تکون نمیخوره نترس نمیمیره
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۱:۳۶ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
شما نکنه تو غار زندگی میکنی نببینی کی تکون میخوره کی تکون نمیخوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۲۶ مهر ۱۳۹۹
تو احتمالا با شخص دیگه ای اشتباه گرفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۳ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
اگر من کارگر هم از ستاد ملی مبارزه با کرونا بپرسم که سر کار بروم یا نه همین جواب را میدهند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۳ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
احتمالا می خواستند رنگ ماسکشون با لاک ریششون ست کنند داروخانه ها نداشتند دست فروشها هم گران می فروختند.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۱ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
ژن خوب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۸ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
هی بهتر برگذار نشد حداقل پول میوه شیرینی تو حساب خالی بیت المال موند وگرنه از جلسه که تصمیم مهم واجرایی که به نفع مردم باشه گرفته نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۸ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
اینها اینقدر مومنند که میوه وچای از خانه میبرند شبها
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۹:۰۲ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
چطور رئیس جمهور جلسه ای رو که فقط سه نفر حضور دارند رو لغو میکنه اما من معلم باید هرروز با دانش آموزان در کلاس باشم ؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۳ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
بی انصافی نکنید..شما معلما که تو این مدت که کرونا اومده خوب حال کردین و حقوق مفت گرفتین.من کارگر چیکار کنم که حتی تو بدترین شرایط هم یه ثانیه تعطیل نشدیم.امان از بعضی معلمای بی انصاف توی ایران....چرا همیشه طلبکارید.من کارگر با چند سال سابقه کار و سختی وحشتناک و بیگاری کار تولید حقوقم با پسرداییم که دانشجو معلمه برابره...دست بردارید معلمان ناسپاس.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۳ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
نه خیلی معلما راحتن صبح زود باید برن کلاس بعد از ظهرشم باید داخل کانال شاد تدریس کنن تازه ماهم که برای رفتن به مناطق دورافتاده یه ساعت توراهیم نمیدونم چرا بعضیا فکر میکنن معلما خوش بحالشونه اول یه تحقیق کنید بعد ببینید می ارزه حقوقشون به سختی کارشون یا نه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۸ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
چرا ابن تصمیمات برا بقیه مردم گرفته نمیشه چرا فقط رییس جمهور باید قرنطینه باشه اگه وظبفه دینی و شرعیه پس هممون از فردا کارو تعطیل کنیم دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۰ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
بزرگان وبندگان خدا باید از قرنطینه بیرون بیایند وخدمت کنند وبه مردم بگویید راحت بخوابید ما بیداریم نه اینکه با تمام امکانت رفاهی در قرنطینه باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۳ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
به خواب نازتون ادامه بدین دولتمردان عزیز،مردم وبی خیال بزار به آتش گرونی ،تحریم،اقتصاد،بیماری،فقر،بیکاری،بسوزنند مسیولین چکاردارند بابا اونا که دارن زندگیشون میکنن ،قرنطینه حسابی ،پول وخورد وخوراک حسابی چپاول حسابی ،مردم هم اینجا برای نون شب زن وبچه هاشون دارن میمیرن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۳ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
به خواب نازتون ادامه بدین دولتمردان عزیز،مردم وبی خیال بزار به آتش گرونی ،تحریم،اقتصاد،بیماری،فقر،بیکاری،بسوزنند مسیولین چکاردارند بابا اونا که دارن زندگیشون میکنن ،قرنطینه حسابی ،پول وخورد وخوراک حسابی چپاول حسابی ،مردم هم اینجا برای نون شب زن وبچه هاشون دارن میمیرن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
من می دونم چرا برگزار نشد ۱.اتوی ریش رئیس جمهور به هم خورده بود ۲.نتونسته بود رنگ محاسنش رو با رنگ لباسش ست کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۹ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
وای خدا شیر مادرت حلالت عجب چیزی گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
رئیس مجلس تنهایی جایی که تصویرش دیده نمیشه تو مجلسه فقط به دنبال نمایش خودش هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۴ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
روحانی همینم نیس کلا رفته تو سوراخ قایم شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۰ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
احدی نژاد دومیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۰ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
اینا همشون مث همن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۴ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
رئیس مجلس کارش رو از ساعت 6 صبح با جلساتش شروع میکنه کجای کاری حرف مفت چرا میزنی تو این چند ماه به اندازه جند سال مجلس قبلی کار کرده اند
Germany
ناشناس
۱۷:۴۹ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
خون رییس جمهور از خون کارگر و کارمند رنگین تره که با حقوق بالا بره قرنطینه ولی کارگر بدبخت اگه یه روز سرکار نره یکی نمیاد بگه بیا این حقوق امروزت
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۷:۲۱ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
خدایا کی این دولت نا کار آمد تمام میشه تا مردم با چشم خودشان ببینند چقدر به ملت صدمه زده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۱ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
عجله نکنید بهش می‌رسید
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۷:۰۸ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
مسئولین درست میگن اگر یک روز مریض بشن .دلار میشه ۳۰تومن. خونه گرون میشه.پراید میشه ۱۳۰ میلیون و.....مسئولین باید درکمال سلامتی باشند تا کشور به خوبی اداره شود ومردم در رفاه و آرامش زندگی کنند
-
ناشناس
۱۷:۰۲ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
حالامگه جناب رئیس جمهور اینهمه درجلسات ووسط میدان بوده، چه گلی به سرملت گرفته بودکه حالانشده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۸ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
با فاصله می نشستند نمیشد ؟!!
این یه چند تا مشکلم حل میکردن بره دیگه . تموم میشد راحت میشدیم؟
این قالیباف هم همش دنبال شو آف برای ریاست جمهوریه!
بسوزه پدر این نفس !
مردم دارن دست و پا میزنن اما اینا ...
خدا همه مون رو هدایت کنه !
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۶:۵۶ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
خداروشکر لغو شده والا روحانی شنبه میفهمید کرونا اومده مردم تو بدبختی و فلاکتن
Iran (Islamic Republic of)
عاقل
۱۶:۲۹ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
رهبر می فرماید من هرچه ستادمبارزه با کرونا بگوید عمل می کنم و شما هم این کار بکنیدانوقت اقای قالیباف گویا بر خلاف نظر رهبری تشخیص داده خود را در میان بیماران کرونایی نمایان کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۱ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
ببخشید اگه اینطور باشه که هیچ پزشک و پرستاری هم نباید بره بیمارستان چون احتمال مریض شدنشون هست آن هم بیشتر از آقای قالیباف چون آنها باید هرروز برن سر کار. در ضمن رهبر طبق دستورالعمل هایی که برای همه مردم صادر شده عمل میکنند نه طبق دستورالعمل هایی که بر اساس جایگاه فرد صادر می شود. خود رئیس جمهور هم گفت که نمیشه کشور را تعطیل کرد حالا ظاهرا خودشون از این نظر استثنا بودن که یادشون رفته همون موقع بگن
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۰۰ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
نمی دانم نظارت میدانی از چه صیغه ای ؟ که چی بری داخل بیماران کرونا که چی بدست بیاری ؟ مثلا" مردمی بودن. چه مشکلی حل شد؟ چه خروجی داشت؟ بجز چند عکس ! خدا کند مشکلی در این نظارت میدانی حل شده باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۶ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
گل گفتی سفر ان به خوزستان تمام مشکلات حل شده مردم خوزستان از برکات این سفرها دیگر در ناز و نعمت هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۰ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
تا حالا این همه جلسه برگزار شده چه دردی از مردم دوا شده که این همه غوغا به پا کردین؟ همون بهتر که برگزار نشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۰ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
چرا دولت دست از سر مردم بر نمی دارد همه چیز رها شده دولت بره استراحت تا آخرش شاید وضع بهتر شود
Iran (Islamic Republic of)
امین خانی
۱۵:۳۰ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
اگر به وضع مردم توجه شود مشخص میشود که رفتار رییس مجلس بسیار درست و در جهت حفظ روحیه مردم است. اگر قرار است از ترس مریضی قایم شوی و ادعا کنی که کنار مردم هستی این یعنی بی خاصیتی و جز حرف چیزی برای ارائه نداری. فرمانده ، مسئول،وزیر ، وکیل و... همیشه بایست در پیشانی کار باشند نه مانند بزدلان هر چیزی را بهانه کنند تا سرپوشی بر بی خاصیتی خود باشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۳ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
دلخوشیا بخدا همین مجلس انقلابی در این چند ماه ببینین چه بلایی سرملت آوردن اصلا اینا مگه دل دارن که بفکر مردم باشن دست بردار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۳ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
تا حالا جز شعار چی تحویل مردم داده ؟ .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
همتون برای خوردن اومدین به فکر مردم نیستین
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۵:۲۹ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
وای از این طمع صندلی ریاست جمهوری که باعث میشه طرف بره وسط بیماران کرونایی، اما آقای قالیباف از گندم ری هم نخواهی خورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۷ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
متاسفم با این طرز فکرت. قالیباف هم تو جبهه بوده و از جونش مایه گذاشته. هم تو دوره ای که فرمانده نیروی انتظامی بوده کلی ابهت نیروی انتظامی رو برده بالا. پلیس 110 رو بنیان گذاشت که مردم دسترسی سریع به پلیس داشته باشن و زمانی هم که شهردار شد تلاش فوق العاده ای داشت که هشتمین شهردار برتر جهان شد. شما خیلی نمک نشناسی که اینطور فکر میکنی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۶ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
ببخشید شما میشه خودتون را معرفی کنید؟ احتمالا وحی به شما نازل میشه؟یا اینکه از این اوضاع نابسامان ناشی از سوء مدیریت دولت پول زیادی به جیب زدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۳ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
دمت گرم . راست گفتی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۱ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
انکه از این وضع بهره برده اصلا دولت نیست وصد البته مسبب هم دولت نبوده وهمه هم می دانند بجز کسانی که مغز شسته هستند
Germany
مردم
۱۵:۲۸ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
به خداقسم اگر این مملکت صد نفر مثل قالیباف داشت الان اوضاع خیلی بهتر بود
تف بر هر کسی خودرا جدای از غم این مردم مظلوم می داند.
تف و لعن خدا براین ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۶ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
اگه نمیدونی بدون که همین قالیباف چندین سال در سمتهای مختلف بوده چه گلی بسر ملت زده اگه منظورت جناح بازی هست و کاسه و کوزه ها را میخواین برسر روحانی بشکنین درست نیست چون همه مسئولین مقصرن شاید کمترینش روحانی هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۷ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
مدیریت و نظارت میدانی ضرورت جامعه امروز است.
Iran (Islamic Republic of)
ملینا
۱۵:۲۰ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
عوامل اصلی لغو جلسه جناب دکتر قالی باف هستند.چون بهداشت عمومی را رعایت نکردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۷ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
برو بابا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
حالا فکرکردید اگر جلسه سران سه قوا تشکیل بشود چه اتفاقی می افتید ؟ هیچ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۲ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
عرصه بر مردم تنگ تر میشه بعد یکی میاد میگه منم اطلاع نداشتم صبح از خواب بیدار شدم دیدم دیگه شده دیگه
Iran (Islamic Republic of)
اسداله
۱۵:۱۴ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
کشور ما در حال حاضر نیازمند قانون های جامع و مانع در همه زمینه ها هست.
برخی قوانین نیاز به اصلاح دارند و در برخی زمینه ها نیازمند تدوین قوانین پیشرو هستیم.
رییس مجلس و نماینده ها اگر واقعا به دنبال کارکردن و حل مشکلات هستند اول برن سراغ قوانین.
اینقدر کار هست در زمینه تدوین و اصلاح قانون که تا 10 سال هم کسی از نماینده ها وقت آزاد نداشته باشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۵ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
ببخشید بابت این جمله ، مسئولین هم پشت صندلیشون نشستن و میگن آینهههههههههههههه :)))))))))) در واقع بازی ترامپ و دولته بدبختیاش واسه ماس
Iran (Islamic Republic of)
بهنام
۰۷:۴۵ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
برادر من،نظارت درست اینه که بری توی اون محیط که مشکل داره،حتی با ابدارچی و مشاغل رده پایین اونجا صحبت کنی که خوب دستت بیاد چی میگذره،بعدش بری قانون تصویب کنی...اینکه پاشی بری از پشت صندلی همینجوری قانون تصویب کنی مثل فرماندهی میمونه که خودش تو پناهگاه نشسته و به سربازاش میگه برین بجنگین،این همون کاریه که روحانی داره میکنه و اقای قالیباف داره سعی میکنه این رویه رو تغییر بده،ضمنا قانون به اندازه کافی وجود داره،یکی از وظایف مجلس،نظارت بر حسن اجرای قانون هست که بصورت میدانی بهتر انجام میشه
Iran (Islamic Republic of)
متین
۱۵:۱۳ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
والا مسئولین فکر جونشون هستن ولی براشون مردم مهم نیستن این همه امار کرونا بالا رفته ولی اینگار نه اینگار نه قرنطینه نه تعطیلی نه بستن جاده ها نه نظارت بر اماکن
Iran (Islamic Republic of)
ص.ا
۱۵:۱۱ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
"می‌گوید من نمی‌ترسم می‌خواهم زیر سقف باشم، سقف می‌آید روی سرت" . . .
بیچاره اون جهادی هایی که رفتن تو بیمارستانها و خدمت کردن. . .
با این تفسیر علاوه بر جهادی ها، خود پزشکان و پرستاران و خدمه های بیمارستانها هم کار غیر عقلانی و غیر شرعی می کنند که خودشون رو در معرض خطر قرار میدن. . .
با این تفسیر اصلاً چرا 8 سال جنگیدیم؟. . .
با این تفسیر چرا امام حسین علیه السلام خود را به کشتن داد و اهل بیتش را دچار اسارت کرد؟ . . .
اصلاً خدایا! چرا نوع بشر رو خلق کردی که بعدش این همه گرفتار کلی مشکل و بیماری بشه و آخرش هم بمیره؟ . . .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۳ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
همینو بگو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
خب نتیجه این همه بازدید میدانی چی میشه؟؟؟ اتفاق خاصی فکر نکنم بیفته!!!
Iran (Islamic Republic of)
متأسف
۱۵:۰۷ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
عجب ،،،،،،! کسی حریف توجیهات این دولت نمیشود...
ما به سیاست های این دولت آشنا هستیم. چرا جناب روحانی،در دیگر زمینه ها با کارشناسان مشورت نمیکنند؟ چرا جناب،روحانی در میان مردم نیستن؟
جناب روحانی سالهاست که از مردم دورهستن.
بهانه بسیار ، دیوار حاشا بلند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۹ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
این دولت انتخاب سرمایه دارا بودش که براشونم کم نذاشت روز به روز به سرمایشون اضافه کرد اونایی که چندین ملک و ماشین دارن الان غمی ندارن برا هردو بازی برد برد بودش .... خدا به زمین سرد و گرم بزنتت روحانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
خب نتیجه این همه بازدید میدانی چی میشه؟؟؟ اتفاق خاصی فکر نکنم بیفته!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
دار و دسته رسانه ای دولت ریختن اینجا!!!!
باشه رییس جمهور خوبه چند ماهه خودشو قرنطینه کرده و مملکت و بی خیال شده هر چند از اول همبن طور بود!
Iran (Islamic Republic of)
بهنام
۰۷:۴۶ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
شما خودشو ناراحت نکن،زیاد به "فکر"خودتون فشار وارد نکنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۰ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
چه جلسه ای آخه ملت در شدیدترین فشار خورد و خمیر شدن جلسه میزارین که چی بشه فقط بلدن شعار بدهند و از هم دیگر نقد کنن چی به ملت میرسه این جلسات بی نتیجه
۱۲
آخرین اخبار