مدیر منابع انسانی شرکت ملی حفاری ایران از برگزاری ۶ هزار و ۸ نفر ساعت دوره‌های آموزشی مجازی در نیمه نخست امسال از سوی آموزش و تجهیز نیروی انسانی برای کارکنان شرکت خبر داد.

فرشید ممبینی مدیر منابع انسانی شرکت ملی حفاری ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به شرایط خاص ناشی از شیوع ویرس کرونا و لزوم رعایت اصول بهداشتی از جمله فاصله گذاری اجتماعی، به لحاظ جلوگیری از ایجاد وقفه در آموزش، این دوره‌ها به صورت مجاری و با استفاده از برنامه های تلفن همراه و وب برگزار شد.

او افزود: این دوره‌ها شامل مدیریت زمان، کار تیمی، مدیریت استرس، اصول و فنون مذاکره، مدیریت رفتار سازمانی، آیین نگارش و مکاتبات اداری، مدیریت و ارزیابی مدیریت ریسک است که در قالب ۴۸۶ نفر دوره برگزار و مورد استقبال همکاران قرار گرفت.

ممبینی بیان داشت: اداره آموزش و تجهیز نیروی انسانی هم اکنون در حال ایجاد و ارتقای زیر ساخت‌های کاربردی جهت برگزاری دوره‌های آموزشی آنلاین با استفاده از سیستم (LMS) است و همچنین تشکیل دوره‌های داده کاوی در صنعت نفت و گاز و نرم افزار لندمارک در مرحله تصویب خواهی و مدیریت کارکنان عملیات چاه (WOCRM) در مرحله محتوا سازی مجازی است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.