رئیس هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه کارکنان شرکت ملی حفاری ایران گفت: طی یکسال گذشته ۹۵۷ نفر از کارکنان ملی حفاری متقاضی وام از تسهیلات این صندوق بهره‌مند شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امیر زرگر طالبی رئیس هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه کارکنان شرکت ملی حفاری ایران گفت: گردش مالی این صندوق اعم از وام و پس انداز در یک سال گذشته به ۱۳۰ میلیارد و ۲۳۴ میلیون ریال رسید و در این مدت ۹۵۷ نفر از کارکنان متقاضی وام از تسهیلات صندوق برخوردار شدند.

او با قدردانی از زحمات هیئت مدیره و با بیان اینکه اعضای صندوق قرض الحسنه بالغ بر ۵ هزار نفر کارکنان رسمی و قراردادی هستند، افزود: میزان وام پرداختی در زمان حاضر تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال است که طی اقساط ۲۰ ماهه بازپرداخت می‌شود.

زرگر طالبی با بیان اینکه این صندوق از سال ۱۳۵۹ فعالیت خود را با هدف کمک مالی به همکاران در قالب وام قرض الحسنه آغاز و کرد و سرمایه در گردش آن از محل پس انداز کارکنان تامین شده، اظهار داشت: صندوق با ساماندهی کمک‌های نقدی کارکنان، سالانه مبالغی به حساب سازمان بهزیستی، کمیته امداد و انجمن دیابت استان خوزستان واریز و کمک‌هایی نظیر تهیه البسه برای دانش آموزان بی بضاعت اختصاص می‌دهد.

رئیس هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه کارکنان شرکت ملی حفاری ایران بیان کرد: صندوق خیریه شرکت در مواقع نیاز از جمله سیل، زمین لرزه و حوادث طبیعی با توزیع فرم نسبت به جمع آوری و واریز کمک‌های جمع آوری شده به حساب‌های تعیین شده از سوی جمعیت هلال احمر اقدام می‌کند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.