مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: از ۳۸۸ طرح اشتغال و توانمندسازی مددجویان تحت حمایت استان زنجان با اعتبار بیش از ۱۲۸ میلیارد ریال از طریق ویدئو کنفرانس بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: مأموریت اصلی کمیته امداد توانمندسازی و ایجاد درآمد باثبات برای مددجویان تحت حمایت این نهاد و فراهم کردن بستر‌های لازم برای درآمدزایی و استقلال اقتصادی و معیشتی جامعه هدف در یک بازه زمانی مشخص، زمان‌دار و هدفمند است.

او ادامه داد:برای اجرای ۳۸۸ طرح اشتغال مددجویان تحت حمایت استان زنجان بیش از ۱۲۸ میلیارد ریال اعتبار بصورت وام هزینه شده است.
 
مدیر کل کمیته امداد استان زنجان یکی از رویکرد‌های مهم دیگر کمیته امداد استان زنجان در توانمندسازی و ایجاد درآمد باثبات برای جامعه هدف این نهاد را فراهم کردن بستر‌های لازم برای مشارکت بیشتر خیران و هم‌افزایی و مشارکت کردن مردم در فرآیند توانمندسازی عنوان کرد و ادامه داد: ایجاد و توسعه مراکز نیکوکاری باهدف زمینه‌سازی برای افزایش بیشتر مشارکت خیران در برنامه‌های توانمندسازی و محرومیت‌زدایی این نهاد، پای‌کار آوردن مردم به صحنه کارگزاری در حوزه محرومیت‌زدایی و شبکه‌سازی در حوزه کار‌های خیرخواهانه به نفع نیازمندان انجام می‌شود.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.