ورود تدریجی فوتبالی‌ها به زمین تنیس به لطف علی کریمی

بازیکنان سابق فوتبال ایران علاقه زیادی به حضور در رشته تنیس دارند.

به گزارش  خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، علی کریمی جادوگر ایرانی فوتبال که سابقه بازی در باشگاه پرسپولیس را دارد، حدود یک سالی است که به طور حرفه‌ای زیر نظر مربیان تنیس در مجموعه تنیس آرشا کلاب تمرین می کند.

کریمی تنها فوتبالیستی نیست که به تنیس ورود کرده است. ابراهیم شکوری سرپرست سابق فدراسیون فوتبال ایران هم به تازگی عکسی از خود حین تمرینات تنیس منتشر کرده است. محسن مسلمان، آرش برهانی و رامین رضاییان هم در تعطیلات چند باری در زمین هارد کورت تنیس دیده شده اند.  

فدراسیون تنیس از کریمی درخواست کرده است تا راه را برای حضور فوتبالی‌ها در این رشته باز کند تا به این وسیله به تعداد تماشاگران تنیس اضافه شود. اخیرا هم دیده شد دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با علی کریمی تنیس بازی کرده است. به غیر از فوتبال سایر ورزشکاران رشته‌های مختلف مانند بهمن عسگری ملی پوش المپین کاراته هم به تنیس علاقه دارند.

قطعا ورود فوتبالی‌ها نسبت به سایر رشته‌های ورزشی به تنیس که این روز‌ها حال خوشی ندارد، کمک خواهد کرد تا خود را پیدا کرده و با حضور تماشاگران مسابقات لیگ را بعد از حدود ۵ سال شروع شود.


بيشتر بخوانيد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار