کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: ناپایداری‌های جوی امروز در سطح استان به ویژه نیمه شمالی اصفهان ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت الله علی عسگریان کارشناس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر گذر موج ناپایدار روی استان اصفهان تا دو روز آینده است. بر این اساس افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید تا شدید و بارش‌های پراکنده، گاهی رگبار و رعد و برق در بسیاری از مناطق پیش‌بینی می‌شود.

او با بیان اینکه در ایستگاه‌های باران سنجی هواشناسی، بارشی در ۲۴ ساعت گذشته ثبت نشده است، افزود: اوج ناپایداری‌ها امروز در نیمه شمالی استان به صورت بارش باران و وزش باد شدید لحظه‌ای و رگبار است.

کارشناس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به کاهش  یک تا  ۳ درجه‌ای دما گفت: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۳۰ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به ۱۳ درجه سانتی گراد بالای صفر می‌رسد.

علی عسگریان اضافه کرد: در این بازه خور و بیابانک با دمای ۳۲ درجه سانتی گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای سه درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.