مدافع سابق تیم فوتبال تراکتور درباره وضعیت فسخ قراردادش با این باشگاه تبریزی توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ایمان سلیمی مدافع سابق تیم فوتبال تراکتور درباره فسخ قرارداد خود با این باشگاه تبریزی اظهار داشت: دوست داشتم باشگاه تراکتور بیشتر با من همراهی کند، اما مجبور شدم از شرایطی که می‌توانم استفاده کنم و قراردادم را فسخ کنم.

او ادامه داد: من یک سال است که پیگیر این موضوع هستم و سال گذشته هم یک پیشنهاد خیلی خوب داشتم. آن زمان مدیر تراکتور فوتبالی نبود و حتی یک ایمیل ساده را هم نتوانستند جواب بدهند و کار‌های من را عقب انداختند. البته من با دنیزلی صحبت کردم و تصمیم گرفتم بمانم. در نهایت یکسال بازی کردم و خوب هم تمام شد، اما دوست داشتم بعد از قهرمانی و ۲ سالی که آنجا بودم، باشگاه با من بیشتر همکاری می کرد.

انگیزه هایم با وجود پیشنهاد خارجی در تراکتور کم نشد 

سیلمی درباره  انگیزه‌های خود بیان کرد: پیشنهاد باشگاه جدید ۲ ماه پیش به دست من رسید و همه از این موضوع در جریان بودند،   اما انگیزه‌های من کم نشد. خیلی برای قهرمانی انگیزه داشتم و اینکه سطح فنی خودم را بالا ببرم. خیلی از هواداران شب گذشته به من پیام دادند  و هیچ وقت فراموششان نمی‌کنم. امیدوارم دعای خیرشان همراهم باشد و به هدفی که می‌خواهم برسم.  

او درباره  تیم ملی فوتبال کشورمان  و اینکه امیدوار است به لیست تیم ملی برسد، بیان کرد: بله به این موضوع فکر می‌کنم و در میان هدف هایم قرار دارد. باید سطح خودم را بهتر کنم و مطمئنم این اتفاق برای من رخ خواهد داد.

من با تراکتور دلی قرارداد بستم 

مدافع میانی تراکتور درباره اینکه از تیمی در ایران پیشنهاد داشته یا خیر، گفت: من با تراکتور دلی قرارداد بستم و ننوشتم که اگر از تیم خاصی از ایران قرارداد داشتم، به آنجا بروم. من فقط به اروپا و پیشنهاد خارجی فکر می‌کردم و به همین خاطر بند پیشنهاد خارجی را در قرارداد گنجانده بودیم.

او  درباره اینکه با دلخوری از باشگاه تراکتور جدا شده یا خیر، افزود: من آدمی نیستم که به دل بگیرم،   اما در ۲۰ روز گذشته ۳، ۴  مرتبه  به تبریز رفته ام و با مسئولان باشگاه صحبت کرده ام. البته مسئولان تراکتور می‌گویند ایمان بازیکن خوب و بدون حاشیه ای است، اما انتظار داشتم که به من کمک کنند. آن‌ها  شرایط مالی من را می‌دانستند  و خیلی به من فشار آمد. با این حال دوستان نزدیکی داشتم که کمک کردند مبلغی را به باشگاه تراکتور بدهم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار