۸۳ هزار و ۸۲۸ نفر در واحد‌های صنعتی مازندران هم اکنون مشغول به فعالیت می‌باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در جلسه مجمع نمایندگان مازندران با اعضای شورای هم خانواده صنعت استان،گفت: ۸۳ هزار و ۸۲۸ نفر در واحد‌های صنعتی مازندران هم اکنون مشغول به فعالیت می‌باشند.

او افزود: سرمایه گذاری صنعتی صورت گرفته در استان بر اساس ارقام موجود در پروانه بهره برداری‌های صادر شده بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان  می‌باشد.

قوانلو با اشاره به اینکه متوسط زمان صدور جواز‌های تاسیس در مازندران هم اکنون به کمتر از ۲/۵ روز رسیده از صدور مجوز فعالیت شرکت‌های پخش در ۱۴ روز خبر داد.

او افزود: مازندران هم اکنون به لحاظ صدور پروانه بهره برداری رتبه یازدهم در  کشور را دارد و  یکی از سیاست‌های اصلی این سازمان حمایت از احداث واحد‌های بزرگ صنعتی در استان است.

قوانلو با اشاره به اینکه در ۶ ماهه نخست امسال بیش از ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری صنعتی استان به بهره برداری رسید است از خلع ید زمین‌هایی که در شهرک‌های صنعتی افراد سرمایه گذار در سال‌های قبل گرفته، اما عملا هیچ کاری را انجام نداده اند خبر داد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت به تشریح شرایط ویژه و جنگ اقتصادی دشمن  علیه کشورمان پرداخت و یادآور شد یقینا با همکاری، اتحاد و همدلی سه قوه این شرایط سخت را پشت سر خواهیم گذاشت.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.