طرح نظارت بر بازار و واحد‌های صنفی جهت اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی قوی‌تر از گذشته ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در جلسه مشترک روسای ادارات صنعت، معدن و تجارت و روسای اتاق اصناف استان، گفت: با توجه به تداوم شیوع ویروس کرونا در جامعه، آن دسته از واحد‌های صنفی که شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت نکنند پلمب خواهند شد.

او در ادامه با تقدیر از متصدیان واحد‌های صنفی که مبادرت به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی می‌کنند، افزود: در بررسی‌های بعمل آمده، بسیاری از واحد‌های صنفی در سراسر استان الزامات بهداشتی را رعایت کرده و از این بابت از آن‌ها تشکر می کنم.

قوانلو گفت: در برهه فعلی شعار ما این است، هم باید اقتصاد را حفظ کرد و هم به سلامت مردم و جامعه اهمیت داد ،بنابراین با فرهنگ سازی در بازار و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی می‌توانیم شیوع این ویروس را کنترل و تداوم فعالیت بازار را شاهد باشیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در ادامه به تداوم نظارت و بازرسی در بازار تاکید کرد و افزود: نظارت هر چه بیشتر بر قیمت کالا و خدمات و رعایت مسائل بهداشتی با جدیت از سوی اتاق‌های اصناف و ادارات صمت شهرستانی پیگیری می‌شود.

او گفت: در برهه فعلی شاهد فشار حداکثری امریکا و برخی دیگر کشور‌ها بر کشورمان می‌باشیم بنابراین باید تمام توان خود را با افزایش تولید، اشتغال و کنترل بازار در جهت ریشه کن کردن این فشار حداکثری به کار ببریم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران افزود: میزان سرمایه گذاری صنعتی امسال در مازندران در مقایسه با سال‌های قبل بسیار بهتر بوده و تمام تلاشمان را برای راه اندازی واحد‌های جدید صنعتی و به ویژه واحد‌های صنعتی با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی به کار خواهیم بست.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۵ ۱۰ مهر ۱۳۹۹
کجا در مازندران رعایت نه تاکسی نه بانک نه بازار روزها نه فروشگاه هیچ جا قانون درحد یک کاغذ فتو شده که لطفا با ماسک وارد شوید، چرا جواز کسب افراد متخلف باطل نمی کنند برای مدتی چرا سختگیری نیست تا کی باید این همه فوتی بدیم