ایجاد فرصت‌های جدید اشتغال، رونق بازار و افزایش تولید داخل همانند موشکی بر قلب دشمنان ایران است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در مراسم تکریم و تجلیل از همکاران ایثارگر سازمان صنعت، معدن و تجارت و خانواده‌های که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد، گفت: هدف اصلی دشمن در برهه کنونی افزایش حداکثر فشار اقتصادی و ایجاد تورم در کشور ما است.

او با اشاره به اینکه هم اکنون ما در یک جنگ اقتصادی تمام عیار به سر می‌بریم، افزود: همان عواملی که در جنگ تحمیلی باعث پیروزی ما شده امروز نیز می‌تواند باعث پیروزی ما در جنگ اقتصادی شود.

قوانلو گفت: نیاز امروز جامعه ما وحدت، انسجام و اطاعت محض از فرامین رهبری بوده و همه باید ضمن فصل الخطاب قرار دادن منویات رهبری، دست در دست هم در تحقق شعار‌های اقتصادی سال‌های اخیر و بالاخص امسال یعنی جهش تولید کوشا و همدل حرکت کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با نکوداشت رشادت و ایثارگری‌های شهدا، جانبازان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس ، افزود: پیروزی کشور در جنگ تحمیلی مرهون خون شهدا و تلاش‌های ایثارگران عزیز بوده و این در حالی به دست آمده که حتی در آن دوران حتی از دست دادن سیم خاردار هم به کشور ما خودداری می‌شد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.