معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از کسب رتبه برتر کارگروه توسعه مدیریت این اداره کل در سطح کشور خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پرویز عزیزی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: پس از بررسی عملکرد کارگروه توسعه مدیریت در ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌های کشور از سوی دفتر نوسازی و تحول اداری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این اداره کل با اخذ حداکثر امتیاز موفق به کسب رتبه‌ی مطلوب شد.

او افزود: در آخرین اعلام گزارش عملکرد توسط دفتر نوسازی و تحول اداری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان توانست در ۶ ماهه اول و دوم سال ۱۳۹۸ با اخذ حداکثر امتیاز، رتبه نخست را کسب کند.

عزیزی ادامه داد: این اداره کل پس از تشکیل دبیرخانه ­ی کارگروه توسعه­‌ی مدیریت و برگزاری منظم جلسات گروه­‌های تخصصی زیرمجموعه­‌ی آن، طی دو سال گذشته در رتبه­ بندی ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی موفق به کسب امتیاز کامل در زمینه­‌ی تشکیل منظم جلسات و اجرای مصوبات مربوطه شده و در رده­‌ی ادارات کلِ برتر در سطح کشور شناخته شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.