سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: با توجه به جدول مسابقات، دیدار‌های لیگ برتر در گروه ب نزدیک‌تر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات دور رفت گروه الف بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد جام یادگار امام (ره) در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران برگزار شد و رقابت‌های گروه ب نیز سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری دنبال خواهد شد.

بر همین اساس غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد درباره سطح رقابت‌های لیگ در سال جاری اظهار داشت: حقیقت امر من خودم هم انتظار نداشتم کشتی گیران در سطح آمادگی چندان مطلوبی باشند، اما بعد از گذشت ماه‌ها وقفه با برگزاری رقابت‌های لیگ و عملکرد آزادکاران به آینده امیدوارم شدم.

دارنده ۲ مدال نقره و ۲ برنز جهان با بیان اینکه برگزاری رقابت‌های لیگ اقدام ارزشمندی از سوی فدراسیون بود، تصریح کرد: به طور حتم با توجه به حضور کشتی گیران مطرح در گروه ب شاهد مسابقات نزدیک تری از سوی کشتی گیران خواهیم بود و به نظر رقابت‌ها بهتر خواهد بود. فقط امیدوارم اتفاقی در این مسابقات رخ ندهد.

محمدی درباره برنامه‌های تیم ملی نیز گفت: فکر می‌کنم مسئولان اتحادیه جهانی تا روز دوشنبه تصمیم خود را برای برگزاری یا لغو مسابقات جهانی، نهایی کنند و ما هم طبق برنامه فدراسیون جهانی پیش خواهیم رفت. چنانچه رقابت‌های جهانی برگزار شود بلافاصله اردوی تیم ملی را خواهیم داشت و در صورت لغو این مسابقات همین لیگ به ما کمک خواهد کرد. ما باید سه سهمیه در کشتی آزاد و سه سهمیه در کشتی فرنگی کسب کنیم. بعد از آن مسابقات قاره‌ای و در نهایت به دنبال حضور پُر قدرت در المپیک باشیم.


بیشتر بخوانید: مشتاقی: یادم‌ نمی آید از کشتی حمایت مناسب شده باشد/ پول ویلموتس برای من عقده شده است!


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار