برنامه مسابقات دور رفت در گروه ب بیستمین دوره رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد جام باشگاه های کشور، جام یادگار امام (ره) اعلام شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، این مسابقات طی روزهای ۱۵ و ۱۶ مهرماه در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار می شود.

برنامه رقابت ها به شرح زیر است:

سه شنبه ۱۵ مهرماه:

ساعت ۹:۳۰ پاس ساری – بازار بزرگ ایران
ساعت ۱۱:۰۰ چسب رازی – هیأت کشتی قائمشهر
ساعت ۱۶:۰۰ هیأت کشتی قائمشهر- بازار بزرگ ایران
ساعت ۱۷:۳۰ چسب رازی – پاس ساری

چهارشنبه ۱۶ مهرماه:

ساعت ۱۰:۰۰ چسب رازی تهران- بازار بزرگ ایران
ساعت ۱۶:۰۰ پاس ساری- هیأت کشتی قائمشهر

گفتنی است در شرایطی که حضور سه تیم بازار بزرگ ایران، پاس ساری و هیئت کشتی قائمشهر در گروه ب بیستمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد قطعی شده بود، درخواست هایی از سوی چند تیم به سازمان لیگ رسید تا مسابقات این گروه هم مثل گروه الف با حضور ۴ تیم برگزار شود.

بعد از بحث و بررسی های صورت گرفته در شورای فنی سازمان لیگ کشتی، تیم چسب رازی که از چند هفته قبل درخواست حضور در لیگ برتر کشتی آزاد را داشت، به جمع تیم های گروه ب اضافه شد.

این در حالی است که تیم اترک خراسان شمالی، نایب قهرمان نوزدهمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد هم درخواست خود را برای حضور در این دوره ارائه کرد، اما شورای فنی سازمان لیگ به دلیل اقدام دیرهنگام این تیم و همچنین برخی کمبودهای موجود با رد درخواست این تیم، رای به اضافه شدن تیم چسب رازی به مسابقات گروه ب داد.


بیشتر بخوانید: گوش شکسته‌ها آماده باشند/ امید‌ها برای برگزاری رقابت‌های جهانی پُر رنگ شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار