عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت : علت بسیاری از مشکلات کنونی بخش کشاورزی اجرا نشدن قانون تمرکز در جهاد کشاورزی است .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محمد رشیدی عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت : علت بسیاری از مشکلات کنونی بخش کشاورزی اجرا نشدن قانون تمرکز در جهاد کشاورزی است؛ یعنی دولت تمامی سیاست‌ها و اجرای قوانین بخش کشاورزی که در دست وزارت جهادکشاورزی بود را به وزارت صمت واگذار کرده است.

او گفت : علت بسیاری از مشکلات کنونی بخش کشاورزی عدم اجرای قانون تمرکز در جهاد کشاورزی است؛ یعنی دولت تمامی سیاست‌ها و اجرای قوانین بخش کشاورزی که در دست وزارت جهادکشاورزی بود را به وزارت صمت واگذار کرده است.

او افزود: این امر ضرر‌های زیادی به بخش کشاورزی وارد کرده است.

رشیدی با اشاره به افزایش قیمت حدود ۷۰۰ درصدی کود‌های شیمیایی و حدود ۴۰۰ درصدی سموم، از لزوم چاره‌اندیشی برای این موضوع سخن گفت.

او اصلاح تبصره‌های برخی قوانین مربوط به کشاورزی توسط مجلس کنونی با پیگیری کمیسیون کشاورزی را از اقدامات ویژه‌ای خواند که تأثیرات مثبتی به جای خواهد گذاشت.

رشیدی افزود: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند در سال آخر دولت نباید سرعت کار‌ها کم شود و مدیران باید با تمام توان کار کنند و نگذارند بروکراسی‌های اداری مانع کار‌ها شوند.

او گفت: فعالین اقتصادی در شرایط سختی هستند و تعامل و همکاری دولت و مجلس می‌تواند بخش زیادی از مشکلات را آنان را حل کند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.