استاندار آذربایجان‌شرقی تکمیل زنجیره تولید را یکی از الزامات جهش تولید عنوان کرد و گفت: در هر یک از بخش‌های تولیدی، اگر همه حلقه‌ها تکمیل نشوند در گلوگاه‌ها دچار مشکل خواهیم شد و بر این اساس تکمیل زنجیره تولید در همه بخش‌ها ضروری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان‌شرقی در ششمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با اشاره به برنامه‌های جهش تولید گروه کاری صنعت گفت:جهش تولید مهم‌ترین راه برون‌رفت از تحریم‌های ظالمانه است که باید با جدیت و همت بیشتر از سوی دستگاه‌های مسئول پیگیری شود.

او با اشاره به اهمیت صنایع داروسازی در شرایط فعلی کشور، خواستار رفع موانع فعالیت این واحد‌ها شدافزود:گزارشی از وضعیت موجود واحد‌های داروسازی استان و راهکار‌های رفع تنگنا‌های این بخش تهیه و در شورای برنامه‌ریزی ارائه شود.

او در بخش دیگری از این جلسه، واگذاری و فروش املاک مازاد دستگاه‌های دولتی را یکی از سیاست‌های محوری دولت برای تأمین منابع عنوان کرد و گفت: عواید فروش املاک مازاد هر دستگاه به خود آن دستگاه برمی‌گردد تا در تأمین هزینه‌های ضروری و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام صرف شود.

استاندار آذربایجان‌شرقی افزود:بسیاری از املاک و دارایی‌های دستگاه‌های دولتی، جزو سرمایه‌های منجمد هستند که برای نگه‌داری آن‌ها نیز هزینه‌های زیادی صورت می‌گیرد؛ بنابراین مدیران دستگاه‌ها باید نسبت به تعیین تکلیف این املاک اهتمام کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.