وزیر راه وشهرسازی گفت: از فردا ثبت نام مجدد متقاضیان جامانده از دریافت ودیعه مسکن آغاز می‌شود و تاکنون ۴۰ هزار متقاضی وام مسکن دریافت کرده اند.

وزیر راه و شهرسازیبه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه همکاری برای ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه از ظرفیت‌های اراضی مازادی که در اختیار وزارت جهاد کشاورزی قرار دارد برای ساخت این واحدهای مسکونی استفاده می کنیم، گفت: در راستای ماده ۶ قانون ساماندهی مسکن باید اراضی مازاد دولتی و  دستگاه های مختلف برای تولید مسکن در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار بگیرد در همین زمینه وزارت جهاد کشاورزی هم با توجه به گستردگی و تنوع بخشی جامعه هدف خود سعی کرد از این فرصت برای تامین مسکن کارکنان خود استفاده کند.

اسلامی توضیح داد: اراضی مازاد وزارت جهاد کشاورزی برای ساخت مسکن کارکنان، کارمندان و بازنشستگان استفاده شده و طبق تفاهم نامه سه سال برای ساخت این ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در نظر گرفته شده که با یاری خدا و امضای این تفاهم نامه سعی خواهیم کرد این واحدها را احداث کنیم.

وزیر راه وشهرسازی یادآور شد: با توجه به اقداماتی که در بخش ساخت و ساز ایجاد می‌شود گام دیگری در جهت رونق در تولید حوزه مسکن برداشته خواهد شد.

سامانه وام ودیعه مسکن برای جاماندگان بازگشایی می شود

او همچنین تمدید مهلت دریافت وام ودیعه مسکن خبر داد و گفت: از فردا سامانه برای جاماندگان باز می‌شود.

وی ادامه داد: طبق موافقت ستاد ملی مبارزه با کرونا، با درخواست وزارت راه و شهرسازی، جاماندگان از وام ودیعه مسکن می‌توانند تا پایان مهر ماه برای دریافت آن ثبت‌نام کنند.

اسلامی گفت: مستأجرانی که از این طرح اطلاع نداشتند یا به هر دلیلی تاکنون در سامانه ثبت‌نام نکردند، می‌توانند ثبت‌نام کنند و اگر واجد شرایط بودند وام به آنها تعلق می‌گیرد.

وزیر راه وشهرسازی تصریح کرد: قرار بر این بود که در طرح ارائه وام ودیعه مسکن به ۶۰۰ هزار خانوار این وام ارائه شود و تاکنون ۱۳۸ هزار نفر تشکیل پرونده دادند و از این تعداد ۴۰ هزار نفر وام ودیعه مسکن را دریافت کردند و روند پرداخت وام‌ها سرعت بیشتری می‌گیرد تا همه متقاضیان بتوانند از این تسهیلات استفاده کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۸ ۱۲ مهر ۱۳۹۹
گلستان وحیدی متولد 59 از شوهر اولم جدا شدم مجدنن ازدواج کردم ولی پول پیش خانه نداریم و همسایه پناه داده
آخرین اخبار