معاون اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان از تجهیز ۳۲ دستگاه خودرو‌ی جمع آوری پسماند خشک شهر اصفهان به سیستم موقیت یاب اتوماتیک خودرو خبر داد.

مهندس محمد بدیعی  معاون اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت : با توجه به ضرورت بهبود کیفیت عملکرد سامانه جمع آوری پسماند‌های خشک و رصد عملکرد آن‌ها ۳۲ دستگاه ازخودرو‌های جمع آوری پسماند خشک به سیستم موقعیت یاب AVL مجهز می‌شوند.

او  درباره جزییات اجرای این سیستم بیان کرد: این سامانه، با بهره گیری از سیستم موقعیت یاب GPS به مسئولین این امکان را می‌دهد که علاوه بر ردیابی موقعیت خودرو، سرعت و مسیر حرکت خودرو را نیز رصد نمایند و علاوه بر این می‌توان بسته به نیاز، امکانات دیگری را مانند امکان تعیین نقاط بارگیری و تخلیه و میزان بار نیز به این سیستم افزود.

 معاون اجرایی سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گفت:  با استفاده از این سیستم، امکان رصد هرچه بیشتر خودرو‌های حمل کننده پسماند‌های خشک فراهم شده و مانع از تخلف‌های احتمالی می‌شود.

مهندس بدیعی با اشاره به رصد دائم اطلاعات این سیستم بیان کرد: اطلاعات این سیستم شامل تخلیه بار، مکان قرارگیری خودرو‌ها و مواردی از این دست از طریق سامانه برای سازمان مدیریت پسماند و همچنین شرکت پیمانکار قابل مشاهده بوده و در صورت رصد هر نوع تخلف با خاطیان مطابق قانون برخورد به عمل می‌آید.

او  ادامه داد: هدف از اجرای این طرح اعمال نظارت دقیق‌تر بر عملکرد خودرو‌های جمع آوری پسماند خشک است تا در زمان مناسب در مناطق تعیین شده حضور یابند و ضمن جمع آوری پسماند خشک، نسبت به تخلیه آن در مکان‌های تعیین شده اقدام کنند.

مهندس بدیعی یادآور شد: بدیهی است سیستماتیک سازی فرآیند‌های جمع آوری پسماند خشک زمانی منجر به نتیجه مطلوب می‌شود که شهروندان هم مایل به همکاری باشند و ضمن مشارکت با عوامل مجاز جمع آوری و تحویل پسماند‌های تفکیک شده به آن ها، از اعتماد به دوره گردها، زباله گرد‌ها و دیگر عوامل غیر مجاز پرهیز کنند تا همه پسماند‌های خشک از مجاری مجاز و استاندارد وارد فرآیند پردازش شوند.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.