مهم‌ترین حوادث مازندران در روز شنبه ۱۲ مهر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز شنبه ۱۲ مهر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر در بهشهر

سرهنگ حسن عنایتی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امرتهیه و توزیع موادمخد در شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، ماموران متهم را که با یک دستگاه خودروی پژو اقدام به تهیه وتوزیع موادمخدر در این شهرستان می‌کرد، شناسایی کردند.

سرهنگ عنایتی از توقیف خودروی متهم و دستگیری وی در عملیاتی ضربتی خبر داد و گفت: در بازرسی از خودروی متهم ۸ کیلوو ۴۰۰ گرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست: برای مقابله با عاملان افیونی و بر هم زنندگان نظم و امنیت عمومی در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.


بیشتر بخوانید


کشف ۸ فقره سرقت در شهرستان نوشهر

سرهنگ قاسم محمدی فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در حوزه استحفاظی، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: پس از چند روز کار اطلاعاتی و انجام تحقیقات پلیسی، ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ موفق به شناسایی سارق شدند.

سرهنگ محمدی گفت: با هماهنگی‌های قضائی، متهم در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد و در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۸ فقره سرقت سیم و کابل برق در شهرستان اقرار کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از شهروندان خواست: با اعلام به موقع اخبار و اطلاعات در مورد هرگونه مسئله امنیتی از طریق سامانه ۱۱۰ و کلانتری و پاسگاه محل سکونت خود پلیس را در ایجاد امنیتی پایدار در شهرستان یاری کنند.

دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق در قائم شهر

سرهنگ مهدی خادمی فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد کابل برق در شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با همکاری ماموران پاسگاه بالاتجن و کلانتری ۱۲ موفق به شناسایی ۲ سارق حرفه‌ای در این ارتباط شدند.

سرهنگ خادمی گفت: ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی متهمان را که دارای سابقه سرقت در این شهرستان بودند در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از دستگیری یک مالخر اموال سرقتی در ادامه این عملیات نیز خبر داد و ادامه داد: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۲۱ فقره سرقت کابل برق در این شهرستان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده با قرار قانون مناسب روانه زندان شدند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار