مهم‌ترین حوادث مازندران در روز سه شنبه اول مهر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث روز سه شنبه اول مهر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

توقیف ۲ خودروی حامل چوب قاچاق در نور

سرهنگ محمدزمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: به منظور مقابله با قاچاق فرآورده‌های جنگلی، ماموران انتظامی این فرماندهی با اجرای گشت‌های کنترلی به دو خودروی حامل چوب در حین تردد در یکی از محور‌های جنگلی این شهرستان مشکوک شدند.

او افزود: ماموران خودرو‌های مورد نظر را متوقف و در بازرسی از این خودرو‌ها در مجموع ۶ تن چوب آلات جنگلی غیر مجاز که از جنگل‌های اطراف این شهرستان برداشت شده بود کشف کردند.

سرهنگ شالیکار، از دستگیری رانندگان این خودرو‌ها خبرداد و گفت: ضمن تحویل چوبا‌های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان، متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

متلاشی شدن باند سارقان داخل خودرو با ۲۲ فقره سرقت

سرهنگ مهدی خادمی فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو در این شهرستان و شهرستان‌های همجوار، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: مأموران پلیس آگاهی با همکاری ماموران تجسس کلانتری ۱۲ با بررسی‌های میدانی و افزایش گشت زنی‌های هدفمند سارق را در حین سرقت دستگیر کردند.

سرهنگ خادمی با اشاره به این که متهم دارا‌ی سوابق متعدد کیفری بوده و به تازگی از زندان نیز آزاد شده بود، گفت: این سارق حرفه‌ای در بازجوئی‌های به عمل آمده به ۲۲ فقره سرقت داخل خودرو در شهرستان قائم شهر و شهرستان‌های همجوار اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از دستگیری یک مالخر اموال سرقتی در این عملیات نیز خبر داد و افزود: متهمان پس از انجام تحقیقات تکمیلی به مرجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری سارقان اماکن خصوصی در نکا

سرهنگ حسین زارع فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: در این راستا، ماموران این فرماندهی با انجام اقدامات پلیسی، ۸ سارق سابقه دار را در سطح حوزه استحفاظی شناسایی و پس از انجام اقدامات پلیسی و هماهنگی‌هایی قضائی آن‌ها را دستگیر کردند.

سرهنگ زارع گفت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۲ فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری ۲ سارق اماکن خصوصی و باغات در تنکابن

سرهنگ محمد صادق شاهنظری فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی، مزارع و باغات در سطح شهرستان رامسر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزو. د: با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی‌های همه جانبه، ماموران موفق به شناسایی ۲ سارق حزفه‌ای در این ارتباط شدند.

سرهنگ شاهنظری گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، متهمان در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و بازجویی‌های به عمل آمده به ۱۲ فقره سرقت از اماکن خصوصی، باغات و مزارع این شهرستان اعتراف کردند.

دستگیری ۲ مخل نظم و امنیت عمومی در سوادکوه شمالی

سرهنگ حمیدرضا فرهودی فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی گفت: در پی تیراندازی، قدرت نمایی و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان از سوی ۲ نفر از ارازل و اوباش منطقه موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: متهمان که تحت تعقیب مرجع قضائی نیز قرار داشتند با انجام اقدامات اطلاعاتی شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

سرهنگ فرهودی با بیان این که پلیس قاطعانه و برابر قانون با کسانی که بخواهند امنیت و آسایش مردم را خدشه دار کنند برخورد خواهد کرد، گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه مسائل امنیتی در محل سکونت خود، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار