مهم‌ترین حوادث مازندران در روز شنبه ۲۹ شهریور ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث روز شنبه ۲۹ شهریور ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ حسین زارع فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: در پی وقوع نزاع و درگیری و شرارت در شهرستان نکا، طرح ارتقا امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح ماموران با بررسی‌های همه جانبه و اقدامات پلیسی ۳ نفر از افرادی که با ایجاد شرارت و ناامنی سبب اخلال در نظم و امنیت عمومی و رعب و وحشت در بین شهروندان شده بودند را شناسایی کردند.

سرهنگ زارع گفت: این افراد در یک عملیات ضربتی دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا افزود: پلیس با کسانی که قصد ایجاد مزاحمت برای شهروندان را داشته باشند به شدت و برابر قانون برخورد خواهد کرد.


بیشتر بخوانید


کشف  ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در سوادکوه شمالی

سرهنگ حمیدرضا فرهودی فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و فراورد‌های جنگلی، ماموران انتظامی این فرماندهی حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک خودروی نیسان حامل چوب مظنون شدند.

او افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو ۳ تن چوب آلات جنگلی غیر مجاز که از جنگل‌های اطراف این شهرستان برداشت شده بود کشف کردند.

سرهنگ فرهودی گفت: در این راستا ۲ نفر از سرنشینان این خودرو نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی از عزم پلیس برای برخورد با پدیده قاچاق کالا خبر داد و به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا مراتب را سریعاً به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار