رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور درباره اهداف ورزشی این سازمان توضیحاتی را مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، محمد باقر نوبخت  معاون رئیس جمهور در حاشیه نشست با مسئولان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک بیان کرد: در آستانه رخداد بزرگ بین المللی المپیک  در سال ۲۰۲۱ هستیم. مدیران عالی ورزش برای این اتفاق تلاش کرده اند و باید بابت وقفه‌ای که ایجاد شد، شتاب متناسبی را داشته باشیم تا همه اقداماتی که ورزشکاران تا به امروز انجام داده اند را در سال ۲۰۲۱ آن را عملی کنیم.

نوبخت افزود: افتخارآفرینی ورزشکاران باعث خرسندی مردم خواهد شد و باید توجه داشته باشیم که موفقیت آن‌ها قطعا با برنامه ریزی کلی همراه خواهد بود.  

او ادامه داد: این برنامه ریزی توسط وزیر ورزش و کمیته ملی المپیک در حال انجام است، اما پشتیبانی توسط سازمان برنامه و بودجه صورت خواهد گرفت. جمع بندی این جلسه این است  که برای موفقیت در المپیک بخشی از پشتیبانی ما با توجه به اولویت‌ها انجام شود و بخشی از آن مربوط به سال ۱۴۰۰ است و ما هم در سازمان برنامه و بودجه قصد داریم آن را عملی کنیم تا ۱۵ آذر  این طرح به مجلس شورای اسلامی برود. امیدواریم با برنامه ریزی مدیران و بودجه‌ها و البته غیرت بازیکنان ایران در جایگاه رفیعی قرار بگیرد.


بيشتر بخوانيد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار