سرمست گفت: کسانی که از ماسک استفاده نکنند و ناقض دستورالعمل های بهداشتی باشند به عنوان متخلف مشمول مجازات می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،بهرام سرمست  استاندار قم پیش از ظهر امروز در حاشیه جلسه ستاد ملی کرونا  از ممنوعیت برگزاری مراسم پیاده‌روی اربعین خبر داد وگفت: با توجه به شرایط استان هیچ مراسم پیاده‌روی برگزار نمی‌شود، در مورد مراسم عزاداری ایام اربعین نیز با توجه به تعریف دستورالعمل های بهداشتی تعریف شده ممنوعیت و محدودیت‌هایی اعمال شده که دست اندرکاران این مراسم اعم از هیئت‌های مذهبی ملزم به رعایت هستند.

استاندار قم افزود: بنا به تصمیم ستاد ملی کرونا با توجه به وضع متفاوت استان‌ها اختیاراتی به استان‌ها داده شده تا با توجه به شرایط محدودیت‌هایی اعمال کنند.

سرمست با بیان اینکه برای کسانی که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند مجازات‌هایی پیش بینی شده است ادامه داد: در استان قم با توجه به شیوع بیماری محدودیت‌هایی اعمال شده که طی آن اصناف پرخطر و نیز اماکن شلوغ در مناسبت‌های مختلف تا اطلاع ثانوی تعطیل می‌شوند.

به گفته استاندار قم، در حوزه اداری برای کسانی که ماسک نمی‌زنند و متخلفین از این امر مشمول مجازات می‌شوند، در حوزه اصناف نیز مجازات‌هایی برای متخلفان ناقض دستورالعمل های بهداشتی تعریف شده است.

انتهای پیام/ ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.