معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیــل گفت: ۳ میلیون و ۵۳۹ هزار تخلف سرعت غیرمجاز در محور‌های مواصلاتی استان به ثبت رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،  حمیدرضا عبدی، معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیــل در بازدید از سامانه‌های هوشمند جاده‌ای محور اردبیل آستارا گفت: بیشترین تخلف سرعت غیرمجاز در محور بران سه راهی سربند و بالعکس با ۲۴۷ هزار تخلف و جعفرآباد پارس آباد با ۲۲۳ هزار تخلف سرعت غیرمجاز ثبت شده است.

او میانگین سرعت در محور‌های یادشده را ۸۳ کیلومتر بر ساعت عنوان کرد و افزود: سرعت متوسط استان در ۶ ماه گذشته ۷۰ کیلومتر بر ساعت بوده است.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیــل از ثبت ۷۹۹ هزار تخلف سبقت غیرمجاز در ۶ ماه گذشته در جاده‌های استان خبر داد و گفت: بیشترین تخلف سبقت غیرمجاز استان با ۲۴۷ تخلف در محور رفت و برگشت اردبیل آستارا محدوده گردنه حیران به ثبت رسیده است.

عبدی هوشمندسازی جاده‌های استان را از جمله برنامه‌های مهم اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل دانست و تصریح کرد: علاوه بر ۶۸ سامانه تردد شماری ۴۰ دوربین نظارت تصویری، ۵۲ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور سرعت و ۲ سامانه توزین حین حرکت نیز در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل فعال است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.