رئیس مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تردد تخلف سرعت غیرمجاز در استان اردبیل ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، کرامت حمزه نیاری، رئیس مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از محور پارس آباد جعفرآباد با بیان اینکه این میزان تخلف توسط ۵۲ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور سرعت در ۵ ماه گذشته ثبت شده گفت: بیشترین سرعت غیرمجاز به ترتیب در محور‌های بران- سه راهی سربند و بالعکس با ۲۰۵ هزار تردد، جعفرآباد- پارس آباد و بالعکس ۱۸۰ هزار تردد و هیر سه راه فاراب ۱۷۷ هزار تخلف سرعت غیرمجاز به ثبت رسیده است.

او میانگین سرعت متوسط محور‌های استان اردبیل را ۷۲ کیلومتر بر ساعت عنوان کرد و افزود: میانگین سرعت در محور‌های یاد شده ۸۳ کیلومتر بر ساعت است.

رئیس مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل از ثبت ۶۴۶ هزار تخلف سبقت غیرمجاز در استان اردبیل خبر داد و بیان کرد: محور اردبیل آستارا محدوده گردنه حیران و بالعکس بیشترین تردد تخلف سبقت غیرمجاز را داشته است.

حمزه نیاری با اشاره به اینکه استان اردبیل در حوزه سیستم‌های حمل و نقل هوشمند جاده‌ای و نصب دوربین‌های نظارت تصویری جزء استان‌های برتر کشور است افزود: درحال حاضـر ۱۶۲ سامانه هوشمند جاده‌ای در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل فعال است.

او ثبت ۲۴۴ هزار تردد ورودی و خروجی به استان در ایام محرم امسال را بیان کرد و گفت: این میزان تردد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش ۸ درصدی را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.