رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده اطراف مدارس در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت: در این طرح که به صورت همزمان در سطح استان اجرا شد ۳۰ نفر دستگیر و اقدامات قانونی در این زمینه انجام شد .

سرهنگ محمد قدرتی گفت: طرح پاکسازی نقاط آلوده اطراف مدارس با هدف برخورد با مخلان نظم و امنیت به صورت همزمان در سطح استان اجرا شد.

او  با اشاره به اینکه در این طرح ۲۹ نقطه آلوده شناسایی و مورد بازرسی قرار گرفت  افزود: در این رابطه ۳ کیلو و ۵۷۰ گرم انواع مواد مخدر نیز کشف و ضبط شد.

سرهنگ قدرتی ادامه داد: در طول این طرح که به صورت هدفمند در سطح استان اجرا شد، تعداد ۴ باب منزل مسکونی که محل فروش مواد مخدر بود در اجرای دستور قضائی پلمپ و همچنین تعداد ۴ پاتوق معتادان متجاهر نیز بعد از شناسایی و هماهنگی‌های انجام شده تخریب شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان افزود : تعداد ۲ دستگاه خودرو و ۴ دستگاه موتورسیکلت نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

او  با بیان اینکه در طول اجرای طرح پاکسازی اطراف مدارس، ۱۴ نفر خرده فروش و یک نفر از اراذل و اوباش دستگیر و بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدندافزود :  همچنین ۱۵ نفر معتاد متجاهر نیز در اجرای این طرح دستگیر که ۹ نفر از این افراد به کمپ‌های ترک اعتیاد سراسر استان معرفی شدند.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.