مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود با اشاره به شناسایی هفت هزار خانوار فاقد گاز در استان سمنان گفت: تا قبل از فرارسیدن سرما، کار ثبت‌نام و تکمیل مراحل دریافت سوخت مایع این خانوار‌ها انجام شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی‌اکبر عرب‌عامری مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود گفت: توزیع الکترونیکی گاز مایع نیز در استان سمنان از بستر بانک تجارت آغاز و منوی خرید سوخت در سامانه فروشگاهی اعمال شده و در سامانه «صدف»، متقاضیان ثبت درخواست می‌کنند.

او افزود: متقاضیان به‌واسطه کارت بانکی که ثبت می‌کنند، سهمیه روی کارت می‌نشیند و از عوامل توزیع، سهمیه را دریافت می‌کنند.

حضور در روستا‌های فاقد گاز

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود با بیان اینکه هفت هزار خانوار فاقد گاز در استان سمنان شناسایی شده‌اند، ابراز داشت: از این تعداد، تقریباً ۵۰ درصد در شرق استان سمنان هستند که تأمین گاز مایع آن‌ها در دستور کار است.

عرب‌عامری با اشاره به اینکه قرار است همکاران ما با حضور در روستا‌های فاقد گاز، کار ثبت‌نام خانوار‌ها را انجام دهند، بیان کرد: تلاش داریم تا قبل از شروع فصل سرما، کار ثبت‌نام و تکمیل مراحل را انجام دهیم تا خانوار‌ها دچار مشکل نشوند.

او به سهمیه گاز مایع برای بوم‌گردی‌های گردشگری، کشاورزی و اصناف و صنایع نیز اشاره کرد و گفت: اطلاعات این اقشار نیز در حال جمع‌آوری است تا تأمین سهمیه گاز مایع انجام شود.

تلاش برای رفع مشکل سوخت عشایر

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود به درخواست‌های ۱۳ تعاونی عشایری در استان سمنان نیز اشاره کرد و گفت: عشایر نیز مشکلات در مورد ثبت درخواست سهمیه داشتند که در تلاش برای رفع مشکل و ارائه خدمات به آن‌ها هستیم.

عرب‌عامری به وجود پنج جایگاه ال. پی. جی در کشور اشاره کرد و افزود: یکی از این جایگاه‌ها در شاهرود و برای تاکسی‌ها مستقر بوده که ما این جایگاه را حفظ می‌کنیم.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.