نجات باورنکردنی مرد جوان از یک تصادف هولناک

در تصادف کامیون با خودروی سواری در بزرگراه روسیه، مردی جوان به طور معجزه آسایی نجات یافت .

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها، انسان‌ها گاهی آنقدر درگیر روزمرگی‌ها و مشکلات زندگی خود می‌شوند که از یاد خدا غافل می‌شوند و قدرت او را فراموش می‌کنند. فکر می‌کنند که همه‌ی کار‌ها با خواست و اراده خودشان انجام می‌شود و خداوند در این اتفاقات نقشی ندارد.

شاید خیلی از ما این جمله معروف را شنیده‌ایم که می‌گوید: «اگر همه‌ی دنیا بخواهند اتفاقی بیفتد، ولی خدا نخواهد، این اتفاق نمی‌افتد و اگر همه‌ی دنیا بخواهند اتفاقی نیفتد، ولی خداوند بخواهد، این اتفاق صورت می‌گیرد.»


بیشتر بخوانید


امروز صفحه‌ی خبرگزاری ارم نیوز در اینستاگرام ویدئویی در پیج خود منتشر کرد. در این ویدئو که مربوط به یکی از اتوبان‌های روسیه است، یک اتومبیل که با سرعت بالا در حال حرکت است دچار نقص فنی شده و ناگهان سرعت آن به شدت کاهش می‌یابد. در این حین کامیونی که با سرعت بالا پشت سر او در حال حرکت است، به شدت با این ماشین برخورد می‌کند. صحنه جالب توجه این تصادف زمان برخورد کامیون با ماشین است که راننده ماشین سواری از خودروی خود به بیرون پرت می‌شود و ماشین اون تماما به زیر کامیون می‌رود؛ در حالی که این شخص حتی یک خراش کوچک هم برنداشت. اینجاست که به مفهوم این جمله بیشتر پی می‌بریم که می‌گوید: «گر نگهدار من آن است که من می‌دانم، شیشه را در بغل سنگ نگه می‌دارد.»

در ادامه ویدئوی این تصادف وحشتناک را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۸:۲۲ ۰۴ فروردين ۱۴۰۰
راننده ماشین سنگین کور بود که جلوی خود را ندید پست فطرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۱ ۲۱ مهر ۱۳۹۹
خوب ببینید راننده بیرون آمده و کتاب دستش را پرت میکند به کناری نتیجه اینکه راننده داشته کتاب را میدیده که بچه اش صدا می زند بابا بیا شام سرد شده
Iran (Islamic Republic of)
1CC
۱۰:۵۹ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
با سلام
اگه دقت کنین راننده ماشین بیرون پرت نمیشه، پیاده بود و فرار کرد تا کامیون بهش نخوره!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۶ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
راننده بیرون ماشین بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۲ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
دراین که خداوند حافظ همه است شکی نیست.ولی تو رو خدا دقت کنید اون راننده بیرون ماشین ایستاده بود و وقتی دید کامیون با سرعت میاد از جلوی ماشین خودش فرار کرد!! پرت نشد که!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۳ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
قبل از برخورد کامیون به ماشین ، راننده ماشین بیرون بود
آخرین اخبار