مربی تیم دو و میدانی سپاهان درباره وضعیت این تیم اصفهانی در لیگ برتر توضیحاتی را ارائه کرد.

بهزاد مصطفوی مربی تیم دو و میدانی سپاهان  در گفت‌وگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضور این تیم اصفهانی در دو و میدانی اظهار داشت: سپاهان در گذشته نیز در دو و میدانی تیمداری می‌کرد، اما متاسفانه چند سال این باشگاه اصفهانی از حضور در دو و میدانی دور بود. البته  پیگیری‌ها و  حمایت "برکت" رئیس هیئت دو و میدانی و "مشفقی" سرپرست تیم باعث شد که تیم دو و میدانی سپاهان در ۲ سال اخیر در لیگ دو و میدانی شرکت کند. به نظرم این اتفاق بزرگی برای استان اصفهان و فدراسیون دو و میدانی است که باشگاه بزرگی همانند سپاهان در مسابقات دو و میدانی حضور داشته باشد.  امیدوارم حضور تیم سپاهان در دو و میدانی تداوم داشته باشد تا ورزشکاران انگیزه و روحیه شان افزایش یابد.  

مصطفوی درباره وضعیت تیم سپاهان در لیگ دو و میدانی بیان کرد: با وجود اینکه تیم سپاهان سال گذشته برای اولین بار در لیگ دو و میدانی شرکت کرده بود رتبه دوم مسابقات را به دست آورد. همچنین  امسال تیم سپاهان طبق  سیاست و تدابیر سرپرست و مدیریت باشگاه  با هدف قهرمانی در لیگ دو و میدانی بسته شد و با اعضای جدید و ستاره‌های دو و میدانی توانستیم در ۲ مرحله مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور قهرمان شویم و اگر اتفاقات خاص و بدی رخ ندهد جام قهرمانی را به دست می‌آوریم. امیدوارم تیم سپاهان را بعد از یکی، ۲ دهه بر روی سکوی قهرمانی دو و میدانی مشاهده کنیم. به نظرم قهرمانی سپاهان برای آینده دو و میدانی این تیم اصفهانی و کشورمان موثر باشد.  

مصطفوی: تیم سپاهان قهرمان لیگ دو و میدانی می شود

تیم سپاهان خون تازه ای به دو و میدانی کشورمان ترزیق کرده است 

مربی دو و میدانی درباره علت حضور نیافتن تیم سپاهان در دو و میدانی در یکی، ۲ دهه اخیر چه بوده است، گفت: این موضوع به مدیریت ضعیف هیئت‌ های استانی برمی گردد که پیگیری‌ های  لازم را انجام نمی‌دادند. من تا سال ۹۸ دونده بودم و مشاهده می‌کردم که مسئولان هیئت‌ استان اصفهان هیچ گونه فعالیتی انجام نمی‌دادند. همچنین پتانسیل‌ های خوبی در اصفهان وجود دارد و یک نفر نیاز  بود که پیگیری‌های لازم برای ورود تیم سپاهان در لیگ دو و میدانی انجام بدهد.

او ادامه داد: علاوه بر این حضور  ورزشکاران اصفهانی در تیم‌های استان‌های دیگر یک نقطه ضعف به شمار می‌رفت. من تشکر ویژه‌ای از مسئولان ورزش استان اصفهان و رئیس هیئت دو و میدانی استان اصفهان می‌کنم که خون تازه‌ای به دو و میدانی اصفهان و کشورمان ترزیق کردند. انشاالله در سال‌های بعد هم با حضور تیم سپاهان در لیگ دو و میدانی بتوانیم در این رشته ورزشی افتخار آفرینی کنیم و روی سکوی قهرمانی امسال مسابقات قرار بگیریم.  

مصطفوی درباره وضعیت تیم جوانان دو و میدانی سپاهان گفت: ما علاوه بر اینکه در کادر فنی بزرگسالان سپاهان هستیم در نهایت توانستیم کمک کوچکی هم به کادر جوانان داشته باشیم. سیاست تیم جوانان دو و میدانی سپاهان استفاده از جوانان بومی استان اصفهان است و ۸۰ درصد ترکیب تیم را جوانان اصفهانی تشکیل می‌دهند. این اتفاق مهمی است که ما می‌توانیم از  همین جوانان در سال‌های آینده برای تیم بزگسالان استفاده کنیم.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار