تیم والیبال شهروند اراک در ادامه مسابقات لیگ برتر سومین شکستش را هم تجربه کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،در هفته پنجم مسابقات لیگ برتر والیبال کشور تیم والیبال شهروند اراک از میزبان لبنیات آمل بود.

تیم والیبال شهروند اراک در ۳ ست این بازی مغلوب حریف آملی شد و در پایان بازی سومین شکست فصل جدید بازی‌ها را به کارنامه اش اضافه کرد.

در این بازی شهروند اراک سه ست بازی را با نتایج ۱۶ بر ۲۵، ۲۳ بر ۲۵ و ۱۸ بر ۲۵ به حریف واگذار کرد تا در نهایت این بازی ۳ بر یک به نفع تیم لبنیات آمل به پایان برسد.

تنها نماینده لیگ برتری والیبال استان مرکزی با این نتیجه و محاسبه ۳ باخت قبلی که یکی از آن‌ها بدون بازی بود در پایین‌ترین رده جدول لیگ در رده پانزدهم قرار گرفت.

شهروند اراک، در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر یکشنبه ۱۳ مهر میهمان تیم در گنبد میهمان شهرداری این شهر است.

شهروند اراک هفته اول لیگ برتر والیبال را استراحت خورد، هفته دوم را اجازه بازی نیافت و در هفته سوم لیگ  با خاتم اردکان وارد گود مسابقات شد، اما در هر سه ست متوالی مغلوب میهمان یزدی اش شد و در هفته چهارم  هم میهمان تیم راه یاب ملل مریوان و این بازی را  ۳ بر یک  به حریف واگذار کرد.

باشگاه والیبال شهروند اراک در سال ۱۳۹۷ در اراک تأسیس شد و با ستاره‌هایی مثل امیرحسن فرهادی در لیگ برتر والیبال ایران بازی کرد و به دلیل نتایج خیره کننده خود به عنوان پدیده مسابقات شناخته شد.

انتهای پیام / ج

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار