تیم والیبال شهروند اراک نتیجه را به حریف مریوانی واگذار کرد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در ادامه مسابقات لیگ برتر والیبال کشور و از هفته چهارم تیم شهروند اراک میهمان تیم راه یاب ملل مریوان بود.

در این دیدار که در سالن زاگرس شهر مریوان برگزار شد تیم والیبال شهروند اراک  نتیجه مسابقه بازی را ۳ بریک به میزبان مریوانی واگذار کرد.

تنها نماینده لیگ برتری والیبال استان مرکزی با این نتیجه و محاسبه دو باخت قبلی که یکی از آن‌ها بدون بازی بود در پایین‌ترین رده جدول لیگ قرار گیرد.

در این بازی ست اول را ۲۸ بر ۲۶ از حریف جلو افتاد، اما سه ست بعدی را با نتایج ۱۶ بر ۲۵، ۲۲ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۲۷ به حریف واگذار کرد تا در نهایت این بازی ۳ بر یک به نفع تیم راه یاب ملل مریوان به پایان برسد.

شهروند اراک در هفته پنجم لیگ برتر والیبال چهارشنبه نهم مهر ماه در خانه به مصاف لبنیات آمل می‌رود.

شهروند اراک هفته اول لیگ برتر والیبال را استراحت خورد، هفته دوم را اجازه بازی نیافت و در هفته سوم لیگ هم با خاتم اردکان وارد گود مسابقات شد، اما در هر سه ست متوالی مغلوب میهمان یزدی اش شد.

باشگاه والیبال شهروند اراک در سال ۱۳۹۷ در اراک تأسیس شد و با ستاره‌هایی مثل امیرحسن فرهادی در لیگ برتر والیبال ایران بازی کرد و به دلیل نتایج خیره کننده خود به عنوان پدیده مسابقات شناخته شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار