تیم تکواندو فارس در رقابت‌های کشوری به ۲۳ مدال رنگارنگ دست یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مسابقات تکواندو نمایش کیورگی مردان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یادواره چهارمین سالگرد شهید مدافع  حرم وحید خزائی به میزبانی البرز برگزار شود و تکواندوکاران فارسی به هشت مدال طلا، پنج نقره و ۱۰ نشان برنز رسیدند.

در رده سنی خردسالان، محمد کشاورز در وزن چهارم کمربند آبی و قرمز طلا، محمدرضا زارع و رضا رویگری خیرآبادی در کمربند آبی و قرمز وزن اول برنز، علی هاشم پور در وزن سوم کمربند آبی و قرمز مدال برنز، علی رزمیان و فامیر حسین فلاحی در وزن دوم کمربند مشکی نشان نقره و برنز، آرتین رضایی در وزن چهارم کمربند مشکی مدال طلا و امین مرزبان در وزن پنجم کمربند مشکی رده خردسالان به نشان طلا دست یافتند.

در رده سنی نونهالان، روح اله بیدل در وزن دوم کمربند آبی و قرمز قهرمان شد، ماهان طهماسبی و سورن پیش بین در وزن سوم کمربند آبی و قرمز به ترتیب مدال نقره و برنز کسب کردند، مهدی رزمیان و امیر محمد احمدی در وزن اول کمربند مشکی بطور مشترک سوم شدند و در وزن دوم نیز ابوالفضل نصیری مدال طلا را به خود اختصاص داد، ابوالفضل حبیبی نقره‌ای شد و سید علی حسینی و آرین احمدی مدال برنز را به طور مشترک کسب کردند.

امیر محمد کریمی در وزن سوم کمربند مشکی رده سنی نونهالان طلا گرفت و سید یاسین موسویان عنوان دوم را به خود اختصاص داد و امیر حسین کاظمی و خسرو عاشوری در وزن چهارم کمربند مشکی مقام اول و دوم را بدست آوردند.

در وزن چهارم کمربند مشکی رده سنی نوجوانان مهدی زارع بر سکوی قهرمانی ایستاد و حسین نجاتی در وزن نخست سوم شد.

در این رقابت‌ها ۲۶۵ شرکت کننده از شش استان البرز، فارس، تهران، گیلان، بوشهر و خوزستان در رده‌های سنی خردسالان و نونهالان و نوجوانان حضور داشتند.

مسئولیت برگزاری  مسابقات تکواندو را محمد علی اقبال دوست و داود صالحی بر عهده داشتند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.