مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال تا کنون ۴۰ باسکول ثابت همکف جاده ای در کهگیلویه و بویراحمد آزمون شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، بهمن رحمتی مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کالیبراسیون باسکول های ثابت همکف، طبق اصل ۴۴ قانون اساسی و برون سپاری امور تصدی گری به بخش خصوصی، توسط آزمایشگاه های همکار انجام می شود گفت: در این طرح باسکول های مربوط به اتحادیه های تعاون روستایی، تعاونی های عشایری، شرکت غله، مراکز خرید گندم، کارخانجات آرد و سایر واحدهای تولیدی، بر اساس استاندارد ملی سنجش شدند.

بهمن رحمتی با اشاره به الزامی بودن نصب گواهی سلامت و صحت عملکرد استاندارد در محل کار باسکول‌ها افزود: متقاضیان، هنگام سنجش وزن کالای خود، از تاییدیه استاندارد در محل کار باسکول‌های مراکز خرید و فروش کالا مطمئن شوند.

او بیان کرد: به صاحبان باسکول‌هایی که نتایج آزمون آنها مردود شده است، فرصت داده شده در مهلت مقرر باسکول خود را توسط تعمیرکاران مجاز تعمیر و تنظیم کنند.

بهمن رحمتی مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد به مردم گفت: در صورت مشاهده وسایل توزین بدون برچسب استاندارد و یا عمل نکرد دقیق آنها، از طریق شماره تلفن رسیدگی به شکایات ۱۵۱۷ کارشناسان این اداره کل را در جریان قرار داده تا رسیدگی لازم انجام شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.