معاون اجتماعی دادگستری کل استان کرمان از اهالی شهرک صنعتی خواست با مشارکت در برنامه هایی که برای آبادانی و رفع معضلات شهرک برگزار می شود، به پیاده سازی این اهداف کمک کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،سیدمهدی قویدل، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان در اکران عمومی فیلم بیدمجنون در پایگاه پیشگیری و انسجام بخشی اجتماعی، قضایی شهرک صنعتی کرمان گفت: از ۴۰ سال گذشته تاکنون نظام جمهوری اسلامی ایران با تهدیدات زیادی روبرو بوده و هم اینک نیز درگیر جنگ اقتصادی و فرهنگی هستیم.

او بیان کرد: هر چند که گرانی و تورم، سایه سنگین خود را بر جامعه انداخته است؛ اما نباید از تهاجم فرهنگی که بسیار موضوع پراهمیتی است، غافل شده و به راحتی از کنار آن بگذریم.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان سپس با ذکر آیه ۱۱ سوره رعد مبنی بر اینکه خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی دهد؛ مگر اینکه خود مردم آن را تغییر دهند، تصریح کرد: مسلما اهالی شهرک صنعتی نیز درگیر مشکلات اقتصادی و به دنبال آن در معرض تهاجمات و آسیب های اجتماعی هستند به همین منظور انتظار ما این است که با مشارکت و همراهی خود در برنامه هایی که برای آبادانی و رفع معضلات شهرک برگزار می شود، به پیاده سازی این اهداف کمک کنند.

او تصریح کرد: در پایگاه پیشگیری و انسجام بخشی اجتماعی، قضایی شهرک صنعتی برنامه های متعدد آموزشی و فرهنگی با حضور وکلا، قضات، کارشناسان، هنرمندان، نماینده های دستگاه های اجرایی، نهادهای مردمی و خیرین انجام خواهد شد و در کنار آن معضلاتی مانند وجود کوره های آهک پزی که پاتوق افراد بی خانمان شده است، مقوله اعتیاد، سرقت، زمین خواری، خرید و فروش موادمخدر و سایر مسایل نیز پیگیری می شود و انجام همه این اقدامات همکاری و همدلی معتمدین محله و مردم را می طلبد.

قویدل ضمن قدردانی از هیئت امنا مسجد امام حسن عسکری(ع) شهرک صنعتی، معتمدین محلی، دفتر تسهیل گری و نهادهای مردمی این منطقه بیان کرد: این پایگاه مردم محور و متعلق به اهالی شهرک صنعتی است و انتظار داریم جوانان و خانواده ها گرمابخش محیط آن بوده و برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی و بهره بری از سایر فعالیت های اجتماعی، قضایی و فرهنگی پیشقدم شوند‌.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان از اجرای مستمر برنامه های آموزشی و فرهنگی در پایگاه پیشگیری و انسجام بخشی اجتماعی، قضایی شهرک صنعتی خبرداد.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.