معاون وزیر ورزش و جوانان درباره مجمع عمومی فدراسیون هاکی توضیحاتی را بیان کرد.

عبدالحمید احمدی معاون وزیر ورزش و جوانان در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون هاکی درباره شرایط کلی این فدراسیون در سال ۹۸ و ۹۹ عنوان کرد: مجمع عمومی سالیانه فدراسیون هاکی با حضور اعضای محترم این مجمع هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین برگزار شد.

او گفت: گزارش حسابرس، خزانه دار و بازرس، گزارش عملکرد فدراسیون و برنامه‌های عملیاتی برای سال ۹۹ در این مجمع ارائه شد. گزارش‌ها نشان می‌دهد هاکی وضعیت رو به رشدی دارد. گزارش حسابرس نشان می‌دهد که نکات مورد نظر حسابرسی کاملا رعایت شده و از شفافیت لازم برخوردار است.

او افزود: انشاالله در ارتباط با برنامه‌های آموزشی و همگانی و بین المللی این رشته هم شاهد اتفاق‌های خوبی باشیم. امیدوارم از شرایط کرونا هر چه زودتر دور شویم و این فدراسیون بتواند در هاکی روی چمن فعالیت گسترده تری در داخل و خارج از کشور داشته باشد.

احمدی درباره صحبت‌های نماینده قم مبنی بر اینکه به این استان کمک مالی نشده عنوان کرد: هیئت‌ها برای اجرای برنامه‌های خود هم به حمایت‌های مالی و هم به حمایت‌های تجهیزاتی نیاز دارند. رشته هاکی به تجهیزات خاصی نیاز دارد و عمده این تجهیزات هم وارداتی هستند.

احمدی افزود: یکی از توفیقات این فدراسیون این است که توانسته از طریق کنفدراسیون آسیا و فدراسیون جهانی تجهیزاتی را وارد کند و در اختیار هیئت‌های استانی قرار بدهد. این کار می‌تواند قدم مهمی برای توسعه این رشته در استان‌ها به خصوص استان‌های کمتر برخوردار باشد. انشاالله فدراسیون بتواند این حرکت را در سال آینده هم ادامه بدهد.

احمدی درباره گفته یکی از نماینده‌های شرکت کننده که وزارت ورزش از هاکی حمایت نمی‌کند گفت: هیچ فدراسیونی نیست که از حمایت‌های وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک برخوردار نباشد. اینکه تصور شود که تمام فعالیت و برنامه فدراسیون‌ها از جمله فدراسیون هاکی باید به صورت صد درصدی از سوی وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک حمایت شود اصلا شدنی نیست.

او گفت: بودجه محدودی در اختیار وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک برای حمایت از فدراسیون‌ها وجود دارد. ما پنجاه فدراسیون ورزشی داریم و هر کدام هم نیاز‌های خاص خودشان را دارند. تماما این فدراسیون‌ها هم انتظارات بالایی برای حمایت دارند. بر اساس اولویت‌ها، شاخص‌ها و برنامه‌ها این حمایت‌ها صورت می‌گیرد. ما برای سال ۹۹ با تمام فدراسیون‌های ورزشی به صورت جداگانه و با حضور معاونان وزارت ورزش و جوانان جلسه داشتیم. در این جلسات برنامه‌های فدراسیون‌ها بررسی شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار