قدیمی، رئیس فدراسیون هاکی درباره برنامه‌های پیش روی این فدراسیون صحبت‌هایی را مطرح کرد.

بهرام قدیمی، رئیس فدراسیون هاکی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: ما باید برنامه ریزی خوبی داشته باشیم، اما با توجه به شیوع ویروس کرونا، باید برنامه‌ها را اولویت بندی کرده و آن‌هایی که از اولویت بالاتری برخوردارند را ارجح بدانیم.

خانواده هاکی، ۱۶ میلیون دانش آموز دارد

قدیمی افزود: سال ۹۸، سال پرباری برای هاکی بوده است. روسای هیئت‌ها، خط مقدم ورزش هاکی هستند. ارتباط و انسجام خوبی هم با ارگان‌های ذی‌ربط در موضوع ورزش به وجود آمده است. پس از ۵۱ سال، با همکاری آموزش و پرورش هاکی وارد خانواده آموزشی شده است و امروز خانواده هاکی ۱۶ میلیون دانش آموز دارد.

حامیان مالی خوبی با فدراسیون هاکی همکاری می‌کنند

رئیس فدراسیون هاکی تصریح کرد: با کمک شهرداری‌ها، هاکی چمنی و داخل سالن گسترش پیدا کرده است. امسال باید ساخت کمپ استادیوم آزادی را برای هاکی روی چمن عملیاتی کنیم. هاکی داخل سالن قهرمان آسیا شده است و باید برای مسابقات جهانی آماده شده و اردو‌های منظمی را برگزار کنیم. پس از سال‌ها، حامیان مالی بسیار خوبی هم وارد رشته هاکی شده اند.

قدیمی ادامه داد: گزارش‌ها بسیار مطلوب بود. باید ارتباط خوبی با کنفدراسیون آسیا داشته باشیم. مدیریت هاکی داخل سالن آسیا با کشورمان ایران است. باید از ظرفیت‌های بالفعل بانوان نیز به خوبی در آسیا استفاده شود.

با وجود بودجه کم، وسایل و تجهیزاتی در اختیار خانواده هاکی قرار دادیم

بهرام قدیمی گفت: تمام بودجه‌ای که وزارت ورزش در اختیار ۳۱ استان قرار داده  ۱۳۰ میلیون تومان است و ما هم ۴۰ میلیون تومان وجه نقد به استان‌ها پرداخت کرده ایم. کل بودجه فدراسیون، ۲ میلیارد تومان بوده و حدودا ۳۸۰ میلیون تومان هم کمیته ملی المپیک پرداخت کرده است. با این حال حدودا ۲ میلیارد تومان وسایل و تجهیزات در اختیار خانواده هاکی قرار داده ایم.

رئیس فدراسیون هاکی در ادامه اضافه کرد: اجباری برای حضور فیزیکی در مجمع نبود و بیشتر روسا به شکل وبینار در جلسه حاضر شدند، اما به عنوان مثال، رئیس هیئت استان سمنان مایل به حضور فیزیکی در نشست مجمع بود.

به زودی اولین اردوی آقایان برگزار خواهد شد

قدیمی در پایان گفت: اولین اردوی آقایان برای آمادگی و شرکت در مسابقات سال آینده در پارس آباد دشت مغان برگزار خواهد شد. حدودا ۸۰ ورزشکار در این اردو حضور پیدا خواهند کرد. پس از اردو باید بلافاصله برای برگزاری منظم لیگ در ۲ بخش آقایان و بانوان و در همه رده‌های سنی اقدام کنیم. البته لازم است کمیته پزشکی فدراسیون هاکی با فدراسیون پزشکی ورزشی انسجام خوبی برقرار کند؛ البته دستورالعمل‌های بهداشتی را از فدراسیون جهانی دریافت کرده ایم. مربیان و داوران نیز در کلاس‌های آموزشی که کنفدراسیون آسیا برگزار می‌کند، شرکت کرده اند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار