فرمانده قرارگاه غرب نیروی زمینی ارتش با اشاره به برگزاری چهارمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی خانواده‌های کارکنان قرارگاه غرب، گفت: کمک‌های یگان‌های تابع غرب باتوجه به دستورات مقام معظم رهبری استمرار و ادامه خواهد داشت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالروز دفاع مقدس به همت دایره نظارت وارزشیابی عقیدتی سیاسی قرارگاه غرب و باحضور امیرسرتیپ فرهاد آریانفر فرمانده قرارگاه غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران چهارمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی خدمت مومنانه خانواده‌های کارکنان قرارگاه غرب برگزارشد.

فرمانده قرارگاه غرب نیروی زمینی ارتش در حاشیه این مراسم در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: متاسفانه شیوع ویروس منحوس کرونا در دنیا و کشور و به تبع آن در استان کرمانشاه با چالش‌های همراه بوده و هست، به طوری که زندگی معیشتی مردم را تحت تاثیر قرار داده است.

امیرسرتیپ فرهاد آریانفر ادامه داد: در این بین کسانی هستند که منبع درآمدی ندارند و نیازمند کمک و توجه هم‌نوع خود هستند که در این راستا مقام معظم رهبری برای کمک به این قشر فرمان رزمایش مواسات و همدلی را صادر کردند و ملت همیشه حاضر در صحنه مثل همیشه به فرموده ایشان لبیک گفتند و شاهد موج عظیمی از کمک‌ها در این ایام بوده ایم.

او با اشاره به برگزاری چهارمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی خدمت مومنانه خانواده‌های کارکنان قرارگاه غرب، ادامه داد: در راستای عمل به دستورات رهبر معظم انقلاب و تحقق «رزمایش مواسات و همدلی» با همکاری و مساعدت سامانه فرماندهی قرارگاه و مشارکت خانواده‌های کارکنان در این مرحله بیش از ۱۵۰ بسته کمک معیشتی به ارزش هر بسته ۲۰۰ هزار تومان بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود.

آریانفر در پایان، بیان کرد: کمک‌های یگان‌های تابع غرب باتوجه به دستورات مقام معظم رهبری استمرار و ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.