مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه از اجرای مرحله دیگری از رزمایش "کمک مومنانه" در کرمانشاه همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ کامران هزارخانی مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه با اشاره به آغاز رزمایش کمک مومنانه با توزیع ۱۰ هزار بسته مواد غذایی بین نیازمندان استان کرمانشاه، گفت : توزیع بسته‌های مواد غذایی تا پایان هفته دفاع مقدس ادامه پیدا خواهد کرد.

او ارزش هر بسته مواد غذایی را ۳۰۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت : این بسته‌ها شامل برنج، روغن، ماکارونی و... هستند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه با اشاره به تهیه بانک اطلاعاتی از نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا از طریق پایگاه‌های مقاومت بسیج، افزود: حدود ۸۰ هزار خانوار نیازمند -بجز خانوار‌های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی- در استان شناسایی شده‌اند که سعی کردیم هر خانوار تاکنون حداقل یک بسته معیشتی دریافت کرده باشد.

هزارخانی ادامه داد: سعی می‌کنیم توزیع عادلانه این بسته‌های معیشتی را بین نیازمندان و خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا داشته باشیم.

هزارخانی با اشاره به ادامه‌دار بودن این رزمایش، گفت: برنامه ریزی کرده ایم در دهه پایانی ماه صفر هم مرحله دیگری از توزیع بسته‌های معیشتی را بین نیازمندان و آسیب ددیگان از کرونا داشته باشیم و در صورت ادامه دار بودن کمک‌های مردمی اجرای رزمایش را باز هم ادامه خواهیم داد.

هزارخانی گفت: پیش از این بالغ بر ۱۸۴ هزار بسته مواد غذایی در قالب رزمایش کمک مومنانه از سوی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) متشکل از کمک‌های خیرین، کمیته امداد و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در بین نیازمندان استان کرمانشاه توزیع شده که این بسته‌های معیشتی تقریبا پنج میلیارد تومان ارزش داشته است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.