شهردار کرمانشاه به همراه جمعی از پرسنل شهرداری با حضور در مزار سرداران بی پلاک شهدای گمنام، با آرمان‌های امام و شهدا تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  صبح امروز یکشنبه ششم مهرماه  سعید طلوعی، شهردار کرمانشاه به همراه جمعی از معاونین و پرسنل شهرداری و بسیجیان حوزه ۶ کارمندی در مزار شهدای گمنام پارک کوهستان حضور یافتند و با غبارروبی و گل افشانی بر سر قبور مطهر شهدا با آرمان‌های امام راحل و شهدای گرانقدر تجدید میثاق کردند.

شهردار کرمانشاه در این مراسم گفت: شهدا و خانواده‌های معظم آنان حق بزرگی به گردن همه ما دارند و لازم است تا این فرصت را غنمیت بشماریم و یاد و خاطره آن عزیزان سفر کرده را تا ابد گرامی داریم و قدردان آنان باشیم.

او افزود: اجرای این مراسم‌های معنوی در برنامه کاری می‌تواند لحظاتی، ما را از هیاهوی دنیوی دور کرده و روحمان را جلا بخشد.

 طلوعی بیان کرد: شهدا و ایثارگران، هویت ما هستند و با وجود از خودگذشتگی و جان فشانی این بزرگواران است که ما اکنون می‌توانیم در خاک خود زندگی کنیم لذا پاس داشت یاد و خاطره شهدا، یک فریضه ارزشی و اخلاقی است که کمک می‌کند تا بتوانیم سیره این حماسه سازان، دلیر مردان و شیرزنان را به نسل‌های آینده انتقال دهیم.

 محوطه باستانی طاق بستان در طول جنگ تحمیلی، پناهگاه مردم کرمانشاه از بیم حملات هوایی دشمن بود پارک کوهستان که در کنار این محوطه باستانی قرار دارد از سال ۱۳۸۰ میزبان پنج شهید گمنام است و این یادمان اکنون زیارتگاه زائرین، مسافران و اهالی شهر کرمانشاه است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.