ترکی گفت: سناریوی دشمنان در دوران دفاع مقدس اشتباه از آب درآمد و نقشه‌های آن‌ها دگرگون شد.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، نعمت اله ترکی معاون منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در همایش عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دوران دفاع مقدس با بیان اینکه دوران دفاع مقدس یک سنگر ناخواسته بود گفت: دشمنان پیش‌بینی نمی‌کردند این جنگ هشت سال به طول بیانجامد و تصور می‌کردند این جنگ به سرعت به اتمام برسد.

او ادامه داد: دشمنان سناریویی طراحی کرده بودند و تصور می‌کردند که سناریوی آن‌ها درست به مرحله اجرایی برسد.

معاون توسعه و منابع انسانی اظهار کرد: با توجه به آن که ۱۹ ماه از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذشت دشمنان خیال می‌کردند ساختار‌های ایران دگرگون شده است و می‌توانند سه روزه جنگ را به اتمام برسانند.

ترکی یادآور شد: این جنگ سه ضلع داشت که ضلع اول آن امام خمینی(ره)، ضلع دوم مردم و ضلع سوم هم رزمندگان اسلام بودند که مانع از موفقیت دشمنان در جنگ شدند.

گفتنی است، امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی و معاونان همایش گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در محل باغ‌موزه دفاع مقدس برگزار شد.

همچنین نمایشگاه تخصصی تبیین نقش وزارت راه و شهرسازی (مسکن و شهرسازی و راه و ترابری سابق) در دفاع مقدس در محل باغ‌موزه دفاع مقدس از دوم مهرماه برگزار شده و این نمایشگاه تا ۱۰ مهرماه در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در بزرگراه شهید حقانی از ساعت ۹ تا ۲۱ دایر خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار