مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: تاکنون ۹۶ درصد تسهیلات اشتغال روستایی در استان همدان پرداخت شده است.

۹۶ درصد تسهیلات اشتغال روستایی در استان همدان پرداخت شده استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سیداحمد توصیفیان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان در نشست شورای هماهنگی مدیران کل دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون در نهاوند با اشاره به رونمایی سامانه‌های شفافیت در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: از اهداف گام دوم انقلاب شفاف سازی و مبارزه با فساد بوده که سامانه جامع شفافیت هم به همین منظور رونمایی و فعال شده است.

توصیفیان با بیان اینکه سامانه جامع روابط کار هم بر همین مبنا فعال شده است، گفت: برنامه ۳ ساله اشتغال برای استان همدان با سرمایه گذاری و تقسیم کار بین دستگاه‌های استان و شهرستان و ارائه گزارش کار ماهانه، در حال تحقق است.

او با یادآوری اینکه پرداخت تسهیلات به دامداری‌های سنتی با توجه به دستورالعمل‌های موجود از اواخر سال ۹۷ ممنوع و درخواست شد این تسهیلات به سمت اولویت‌های دیگر استان برود، گفت: این تسهیلات در نهاوند به سمت کشاورزی، صنایع تبدیلی و تکمیلی، لبنیات سوق داده می‌شود.

توصیفیان بیان کرد: از ابتدای اجرای این طرح و از سال ۹۷ تاکنون ۵۲ میلیارد تومان تسهیلات روستایی با نرخ ۶ درصد برای ایجاد یک هزار و ۶۵ شغل پرداخت شده است.

او با بیان اینکه امسال در حوزه بهزیستی ۵۶ میلیارد و در حوزه کمیته امداد ۱۳ میلیارد تسهیلات ارائه شده است، گفت: برای مشاغل خانگی ۵۹۰ میلیون تومان سال گذشته و امسال هم ۶۰۰ میلیون تومان برای حوزه مشاغل خانگی در شهرستان نهاوند پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: از مجموع اعتبارات و تسهیلات اشتغال روستایی در استان همدان تاکنون ۹۶ درصد پرداخت شده و باقی منتظر تأیید طرح‌های ارائه شده است.

انتهای پیام/ د 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.