استاندار همدان گفت: سال جاری در همدان ۴ هزار و ۳۳ شغل ایجاد شده است.

سال جاری ۴ هزار و ۳۳ شغل در همدان ایجاد شده استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سید سعید شاهرخی استاندار همدان، در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان همدان با اشاره به موفقیت استان در جذب تسهیلات اشتغال روستایی در کشور اظهار داشت: در این بخش ۹۶ طرح به بانک‌ها معرفی و یک هزار و ۷۴۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال توسط بانک‌ها پرداخت شده است.

وی با اشاره به توزیع متوازن بودجه در شهرستان‌ها در دستور کار است، افزود: امروز دشمن با ایجاد جنگ اقتصادی در داخل کشور به دنبال مقاصد شوم خود است، اما سرمایه گذاران و بخش خصوصی همواره در این مسیر موفق بوده اند و همه ما موظفیم برای جذب آن‌ها شرایط سرمایه گذاری را فراهم کنیم.

استاندارهمدان ادامه داد: سال جاری در استان همدان چهار هزار و ۳۳ شغل ایجاد شده که باید تا پایان سال تعهد اشتغال را تحقق بخشید.

شاهرخی با بیان اینکه کمیت طرح‌ها نباید ما را از کیفیت طرح‌ها غافل کند یادآور شد: اعتبارات باید برای شغلی هزینه شود که علاوه بر پایداری دارای ارزش اقتصادی هم باشد.

استاندار همدان تاکید کرد: هرچه سریعتر باقیمانده تسهیلات اشتغال امسال جذب شود و با جذب مرحله دوم تسهیلات اشتغال مشاغل روستایی از اعتبارات استان‌های دیگر که نتوانسته‌اند آن را جذب کنند بهره ببریم.

انتهای پیام/ص. ف.

ایجاد بیش از ۴ هزار شغل در همدان

برچسب ها: اشتغال ، استاندار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.