رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان از ایجاد اشتغال 550 قالیباف در استان خبر داد.

ایجاد اشتغال 550 قالیباف در همدان  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حمیدرضا متین، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان بیان کرد:  710میلیارد ریال تسهیلات در 6 ماهه گذشته با هدف حمایت از مشاغل روستایی برای قالیبافان این استان اختصاص یافته که زمینه اشتغال 550 قالیباف را فراهم کرده است.

وی خاطرنشان کرد: این میزان تسهیلات برای 63 واحد پشتیبان فرش دستباف مصوب شده که از 6 ماه گذشته تاکنون 46 واحد به بانکهای عامل معرفی شده اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان افزود: با حمایت بانکها 20 پشتیبان فرش دستباف تسهیلات خود را دریافت کرده و مابقی نیز در نوبت پرداخت هستند.

متین با اشاره به اینکه  این تسهیلات با سود 6 درصد به متقاضیان پرداخت می شود اضافه کرد: دولت تمام توان خود را برای پایداری هنر صنعت فرش بکار می گیرد.

وی  گفت: این تسهیلات ارزان قیمت با هدف آموزش، خرید ابزار، وسایل، دار قالی و نظارت بر بافت کیفی فرش به واحدهای پشتیبانان پرداخت می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان در پایان ادامه داد: متقاضیان برای دریافت تسهیلات فوق می توانند به اداره فرش این سازمان مراجعه کنند.

انتهای پیام/ب

اشتغال 550 قالیباف در استان ایجاد می شود

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار