رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دزفول از پرداخت تسهیلات قرض الحسنه خودکفایی و کارگشایی به مددجویان این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مسعود رحیمی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دزفول گفت: تسهیلات قرض الحسنه خودکفایی و کارگشایی در نیمه نخست امسال به مبلغ ۱۵ میلیارد ریال به مددجویان کمیته امداد این شهرستان پرداخت شد.

او با بیان اینکه تسهیلات مذکور در قالب ۱۸۰ فقره و از محل اعتبارات صندوق قرض الحسنه امداد ولایت دزفول پرداخت شده است، افزود: ۱۷۳ فقره تسهیلات با اعتبار ۱۴ میلیارد ریال تسهیلات کارگشایی و ۷ فقره با اعتبار یک میلیارد ریال تسهیلات خودکفایی بود.

رحیمی با بیان اینکه تسهیلات پرداختی به مددجویان زیرپوشش کمیته امداد این شهرستان در زمینه‌های درمان، تحصیل، ودیعه مسکن و معیشت است و موجب حفظ عزت نفس و افزایش امنیت روانی آنان می‌شود، تصریح کرد: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت دزفول در سال ۱۳۹۴ با هدف گسترش فرهنگ یاری رساندن به افراد نیازمند و گره گشایی از نیازمندی‌های مردم محروم این شهرستان تأسیس و راه اندازی شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دزفول با تاکید بر اینکه کمک‌های مردمی و سرمایه گذاری خیران دزفول در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت این شهرستان در یاری رساندن بیش از پیش به افراد نیازمند تاثیرگذار است، بیان داشت: از مردم و خیرین خواهشمندیم با افتتاح حساب و سپرده گذاری در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت این شهرستان یاری دهنده افراد نیازمند باشند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.