نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، رازو جرگلان، گرمه و جاجرم گفت:حاضرم ۷۰۰ روستای حوزه ام را طی کنم، ولی وسیله‌ای نپذیرم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، محمد وحیدی نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در پی خبر تحویل خودروی دنا پلاس به نمایندگان، با صدور بیانیه‌ای ضمن شفاف سازی مجدد هزینه انتخاباتی خود برای زیر بار دین کسی نرفتن، موضع انقلابی خود را در این باره طی بیانیه‌ای اعلام کرد. متن این بانیه به این شرح است:
در مساله کنونی" اعطای خودرو "به نمایندگان مجلس صراحتا اعلام می‌نمایم هر موضوعی که باعث برداشت سواستفاده و بیت المال و جایگاه باشد را هرگز نمی‌پذیرم.

اعتقاد قلبی ام این است؛ مجلس چنان رفتار نماید که "نمایندگان انقلابی" لقب گرفته، زیر بار دین هیچ کس، هیچ وزیر، هیچ نهاد، گروه، و جریانی نباشد تا بتواند به دور از انحراف، به دور از قدرت طلبی، به دور از دنیا طلبی، باشجاعت "وکیل شریف مردم" باقی بماند.

به استحضار موکلین عزیزم و ریاست محترم مجلس آقای دکتر قالیباف فرمانده عزیزم در دفاع مقدس می‌رسانم که به هر نحو ممکن با کمک مردم و دوستان، قریب ۷۰۰ روستای حوزه انتخابیه در پنج شهرستان را طی می‌کنم، ولی حاضر به دریافت" وسیله‌ای که حتی ثانیه‌ای ذهن مخاطب را مخدوش سازد، نیستم".

گفته می شود محمد وحیدی به دلیل ابتلاء به ویروس کرونا برای طی مراحل درمانی در مرخصی استعلاجی به سر می‌برد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.