پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره حذف تیم سپاهان از لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را ارائه کرد.

حسین چرخابی پیشکسوت تیم فوتبال سپاهان در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: به نظرم این بازی‌ها برای سپاهان و محرم نویدکیا حکم کیمیا را داشت. نویدکیا از بازی‌های آسیایی به عنوان دیدار‌های تدارکاتی استفاده و برنامه های خود را در این رقابت‌ها اجرا کرد.  

او ادامه داد: مدیرعامل و سرمربی سپاهان تغییر کرده است و موفقیت در لیگ برتر فوتبال در اولویت این تیم اصفهانی قرار دارد. نویدکیا برنامه خود را برای انتخاب روش بازی در مسابقات لیگ بیستم در آسیا اجرا کرد. این رقابت‌ها تدارکات خوبی برای سپاهان بود. نویدکیا سیستم‌های مختلف را در آسیا آزمایش کرد تا متوجه شود قرار است تیمش  با چه روشی در لیگ بیستم بازی کند. این مربی از اکثر بازیکنان خود در لیگ قهرمانان آسیا استفاده کرد. او شناخت خوبی از نفراتش به دست آورد.  

چرخابی درباره پیروزی سپاهان برابر تیم السد قطر گفت: نتیجه بازی برای سپاهان و السد اهمیتی نداشت، اما سپاهان یکی از بهترین بازی‌های خود را انجام داد.

نویدکیا را در هفته هشتم لیگ بیستم می توانیم قضاوت کنیم

او درباره عملکرد سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: تیم سپاهان به نتیجه دلخواه خود در آسیا نرسید. این تیم دوست داشت به مرحله بعد صعود کند، اما گروه این تیم سخت بود. هر ۴ تیم این گروه  مدعی صعود به مرحله بعد بودند و امتیازات نزدیکی با یکدیگر داشتند. به هر حال تیم‌های شهر خودرو و سپاهان که سرمربی خود را عوض کرده بودند نتوانستند در آسیا نتیجه بگیرند. باید به نویدکیا و رحمتی فرصت بدهند تا به موفقیت برسند. به نظرم باید تا هفته هفتم - هشتم لیگ برتر فوتبال باید صبر کنیم تا بتوانیم عملکرد نویدکیا را قضاوت کنیم. اگر نویدکیا بتواند برنامه آسیایی خود را در لیگ برتر اجرا کند به طور حتم موفق می‌شود.  

چرخابی درباره اینکه سپاهان در چه نقاطی ضعف دارد، بیان کرد: به نظرم سپاهان به یک بازیساز خوب همانند محرم نویدکیا نیاز دارد. علاوه بر این، سپاهان باید یک مهاجم سرعتی به خدمت بگیرد تا به موفقیت دست یابد. سپاهان موقعیت‌های زیادی به دست می‌آورد، اما بازیکنان این تیم به راحتی فرصت‌ها را از دست می‌دهند و این نشان می‌دهد که مهاجمان بی دقت هستند.


 بیشتر بخوانید

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار