کارشناس داوری: مدافع السد در بازی با سپاهان باید اخراج می‌شد

کارشناس داوری فوتبال کشور درباره داوری دیدار سپاهان و السد توضیحاتی داد.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سیواکورن پو اُدوم از کشور تایلند به همراه ناکاریت راووت و تِنِیْت چوچوئِن دیگر هموطنان خود قضاوت دیدار السد و سپاهان را برعهده داشت؛ مسابقه‌ای که نتیجه آن برای شاگردان نویدکیا اهمیتی نداشت و دیگر شانسی برای صعود نبود، اما طلایی پوشان اصفهانی با ارائه یک نمایش خوب موفق به شکست تیم سفیدپوش قطری شدند.

مسعود مصطفایی کارشناس داوری فوتبال کشورمان درباره  قضاوت داور تایلندی این بازی گفت: خطای محسن الغسانی دقیقه ۸ روی مدافع السد مستحق اخطار بود که داور به تذکر بسنده کرد. داور در دقیقه ۱۶ خطای روی سروش رفیعی را آوانتاژ داد که به علت در آفساید بودن رضا میرزایی، دوباره خطا را اعلام کرد که درست بود.

او ادامه داد: داور به درستی دقیقه ۲۹ به بازیکن شماره ۹۶ السد اخطار داد. دروازه بان السد در دقیقه ۶۷ در بیرون محوطه جریمه توپ مهاجم سپاهان را با دست دفع کرد که باید خطا اعلام می‌شد و دروازه بان اخطار می‌گرفت که داور به اشتباه بازی را ادامه داد.

خطای مدافع شماره ۹۶ السد در دقیقه ۷۷ بر روی محبی مستحق دریافت اخطار بود که اخطار دوم بازیکن می‌شد و باید کارت قرمز دریافت می کرد و از زمین بازی اخراج می‌شد.

کارشناس داوری فوتبال گفت: در دقیقه ۸۰ برخورد توپ داخل محوطه جریمه السد به دست مهاجم سپاهان و سپس مدافع السد خطای هند نبود و به درستی ادامه بازی اعلام شد. همچنین دقیقه ۳+۹۰ کمک داور دوم، حرکت محمد محبی را به اشتباه آفساید اعلام کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار