ضرورت راه اندازی معدن مس ظفتک در ریگان

امام جمعه ریگان با اشاره به این که جوانان ریگان به اشتغال‌های کاذب روی آورده اند،گفت: در این شرایط معدن مس ظفتک ریگان همچنان بلاتکلیف است و نیاز به راه اندازی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،حجت الاسلام جعفر ریگانی، امام جمعه ریگان در خطبه‌های نماز با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: دشمنان به دنبال درخت تنومند انقلاب بودند، اما ایران اسلامی با مدیریت امام خمینی (ره) وبا شجاعت و درایت دشمنان را ناامید کردند.

امام جمعه موقت ریگان بیان داشت: ما برای مقابله با دشمنان باید قوی تر شویم و این قدرت امروز باعث شده آمریکا در جهان منزوی شود.

او در ادامه به نابودی درختان کهور منحصر به فرد ایرانی در ریگان اشاره کرد وافزود: درختان کهور منحصر به فردی ایرانی با قدمت زیاد در این شهرستان در حال نابودی است و با از بین رفتن درختان کهور صد‌ها روستا در این شهرستان نابود خواهند شد.

حجت الاسلام ریگانی از مسئولان استان خواست با توجه به شرایط آب وهوایی ریگان احیا این جنگل را در دستور کار خود قرار دهند.

او با اشاره به این که جوانان ریگان به اشتغال‌های کاذب روی آورده اند تصریح کرد: در این شرایط معدن مس ریگان همچنان بلا تکلیف است و باید با توجه به عیار بالای مس این معدن راه اندازی شود.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: نماز جمعه ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار