اشتغال ۳۰۰۰۰ نفر از خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان در ساختار‌های اداری کرمان

رئیس مرکز توانمند سازی ایثارگران استان کرمان گفت: ۱۰ هزار نفر وابسته به جانبازان و آزادگان و ۲۰ هزار نفر هم از خانواده شهدا در ساختار‌های اداری این استان مشغول به کار هستند.

سید ابراهیم یزدی نژاد در جلسه معارفه مسئول مرکز توانمند سازی ایثارگران شهرستان‌های رفسنجان و انار که با حضور فرماندار رفسنجان، معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری و جمعی از مسئولان این شهرستان در محل فرمانداری رفسنجان برگزار شد، گفت: در دوران دفاع مقدس که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید، ما این پیروزی علیه دشمن را مدیون شهدا و نیز مجاهدت ها، ایثارگری‌ها و رشادت‌های رزمندگان اسلام هستیم که در حال حاضر شاید برخی از این جانبازان و ایثارگران دوران دفاع مقدس در جمع ما نباشند و به خیل شهدا پیوسته اند.

وی افزود: مدیریت دوران دفاع مقدس از نوع مدیریت انقلابی بود و شهیدان مهدی باکری، حسین خرازی و ابراهیم همت نمونه بارز این نوع مدیریت هستند.

یزدی نژاد بیان کرد: در تعریف مدیریت انقلابی آمده است که یکدلی، همدلی، انسجام و وحدت، و فارغ از پاداش و تشویق از ویژگی‌های این نوع مدیریت است.

رئیس مرکز توانمند سازی ایثارگران استان کرمان در بخش دیگر از سخنانش اظهار کرد: مرکز توانمندسازی ایثارگران یک سازمان ملی مردم نهاد در موضوعات اجتماعی است که با رعایت کامل قوانین جمهوری اسلامی بر اساس تدابیر امام راحل و منویات مقام معظم رهبری به منظور تحقق گام دوم انقلاب اسلامی تأسیس و راه اندازی شد.

یزدی نژاد عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم در تربیت و ارتقای مدیران جهاد انقلابی و ایثارگر در تراز جمهوری اسلامی نقش موثری در این مرکز ایفا کنیم.

وی تصریح کرد: گام دوم انقلاب اسلامی؛ به روی کار آمدن کسانی که عنوان ایثارگری دارند یا از خانواده‌های ایثارگران هستند توجه ویژه دارد و در مراکز توانمندسازی ایثارگران در جای جای ایران اسلامی این امر ساماندهی می‌شود؛ لذا در استان کرمان ۳۰ هزار نفر از خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان در ارگان‌های دولتی و اداری استان مشغول به کار هستند.

حسین رضایی فرماندار رفسنجان هم دوران دفاع را مایه استحکام پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: مباحث ایثارگران به صورت هدفمند در مرکز توانمندسازی ایثارگران شهرستان مطرح و پیگیری می‌شود.

وی افزود: ارج نهادن به ایثارگران و خانواده آن‌ها باید در اولویت باشد ؛ چرا که آن‌ها در دوران دفاع مقدس برای پیروزی انقلاب اسلامی از جان و هستی خود گذشتند.

در پایان سرهنگ پاسدار عباس عسکری به عنوان مسئول مرکز توانمندی‌های ایثارگران شهرستان رفسنجان معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار